La conac

on

Parcul Marghiloman – Buzău

 

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gigi spune:

    Faine fotografii! Mulțumesc pentru un tur virtual al conacului! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Mi-ar fi plăcut ca și interiorul să fie deschis publicului. Am înțeles că va fi transformat în muzeu, într-un viitor nu se știe cât de apropiat.

  2. Vulpita spune:

    Foarte frumos! In Buzau mi-a placut Parcul Crang. Conacul acesta este, cumva, in aceeasi zona?

    1. Irina spune:

      Conacul este în alt parc, Marghiloman, în altă zonă a orașului. Am vizitat și Parcul Crâng, mi-a plăcut și mie foarte mult. Urmează fotografii și de acolo.

  3. Loryloo spune:

    Nu am vizitat niciodata Buzaul pana acum… multumesc pentru ocazia de a-i cunoaste o mica parte 🙂

  4. Frumos! Mă bucur că te revăd. Mi-e dor să te citesc. 🙂

    1. Irina spune:

      Nu știu când și dacă mă va mai vizita nostalgia propice scrisului. Poate la vreme de iarnă. 😃

      1. Să ai sărbători frumoase și un iepuraș darnic! 🙂

        1. Irina spune:

          Sărbătorile cu bine și ție! 🙂

  5. Movie Zone spune:

    sincer, n-am fost si n-am apucat sa vizitez Buzaul, oricum fain conac 🙂

  6. Alex spune:

    Minunat loc! Multă pace şi relaxare poate găsi vizitatorul într-un asemenea loc de plimbare.
    Numai bine, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Și pe mine m-a surprins plăcut. O zi frumoasă, Alexandru!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

