Printre lei

Parcul Crâng – Buzău

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Văd şi o leoaică acolo, pe malul apei… 🙂

    Mă bucur că ai revenit, ne era dor de tine. 😉

    1. Irina spune:

      Mai degrabă o căpriță gata să se cațăre în copacii de pe mal 😆
      Vă vizitez când pot, dar îmi fac simțită prezența mai rar, am ieșit (din fericire, aș spune) din starea ce îmbie la scris. Poate voi face mai multe fotografii 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        După atîta iarnă grea, cred şi eu că îţi venea să zburzi. 😀

        Tu scrii foarte bine, îmi plac poveştile chiriaşei, de fapt toate. Poate îţi revine starea cea bună să ne mai împărtăşeşti cîte ceva. 😉

        Cu fotografiile să vedem ce zice browserul meu şi conexiunea, care iar e la minim. Dar pentru tine fac un efort, că merită. 😉

  2. Ana spune:

    Seamana,foarte putin , cu parcul din Buzias.

    1. Irina spune:

      Nu cunosc parcul din Buziaș, Ana, așa că nu pot să constat decât asemănarea de nume 🙂 .

  3. Gigi spune:

    Faine fotografii! 🙂 Oare cum se face că sunt așa multe statui cu lei acolo în parc?

    1. Irina spune:

      Nu știu. Aceeași întrebare o am și eu, dar n-am găsit încă răspunsul. Probabil autorul (nu îl cunosc, nici măcar nu știu dacă toate au același autor, dar bănuiesc că da) era pasionat de acest motiv sculptural.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

