Cu și despre … flori

       E toamnă. Și dacă e toamnă e Festivalul Florilor la Brăila. Vremea ține cu brăilenii. După o noapte rece, soarele a pus stăpânire cu generozitate peste oraș. Noroc cu obligațiile de serviciu, că altfel nu ajungeam de una singură la fața locului, deși sunt mare iubitoare de flori. Impresia e de așa și așa. Se putea și mai bine. Cam sărăcuț, cam nu știu cum. Sau poate sunt eu prea pretențioasă. De fapt, n-aș putea să spun ce lipsea, dar lipsea. Poate originalitatea. Flori de tot felul, de toamnă și nu numai. Am rezistat tentației de a-mi mai cumpăra, ceea ce mă îngrijorează. Speram ca asta să fie o pasiune pe viață. M-am oprit în schimb la standul cu lavandă și m-am cadorisit cu o sticluță de ulei esențial și cu un săculeț parfumat. Cam atât despre flori. De toamnă și nu doar de toamnă.

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Când au fost în Sibiu (nu ştiu dacă tot ei sau alţii) am văzut un fel de bonsai într-un ghiveci mic-mic. Ce m-a atras a fost faptul că avea frunzuliţele negre. Am zis că mai dau o tură şi mă întorc să cumpăr şi … aia a fost că nu m-am întors şi îmi pare rău şi acum. Ai văzut pe acolo aşa ceva sau ai habar ce am văzut eu? 😳

    Desenele sunt făcute de copilaşi sau erau prezentate tot acolo? Ăla cu banca, în parc, toamna e tare frumos!

    1. Irina spune:

      Și eu am trecut în grabă, nu am stat sa mă uit cu atenție. Nu prea am avut dispoziția potrivită, gândurile îmi umblă hai-hui 😉 .Parcă nu am văzut bonsai.
      Desenele erau expuse, nu realizate pe loc. Autorii – copii de la Liceul de Artă, Palatul Copiilor, Școala Populară de Arte. Noi am fost la desene pe asfalt 🙂 .

      1. Poteci de dor spune:

        Mulţumesc!
        Zi frumoasă să ai!
        Şi succes în acest nou an şcolar ,)

        1. Irina spune:

          Mulțumesc, Potecuțo. Numai bine și ție! 🙂

  2. A thorn in your side spune:

    Cred că a lipsit estetica, gustul artistic. A fost mai mult o înghesuială de produse, ca la piaţă, nu o expoziţie care să încînte ochiul. Cel puţin asta e părerea după după ceea ce văd în poze – poate greşesc.

    Vrei nişte pui de Crăciuniţă frez? Poate scot şi nişte trifoi roz şi alb? 😉

    1. Irina spune:

      Exact. A lipsit bunul-gust. Cam neorânduială, așa.
      Nu mai vreau flori, nu prea mai am timp și răbdare pentru ele acum 😦 . Nici loc, nici…nimic.

      1. A thorn in your side spune:

        Simt că te înghesuie viaţa momentan. Nu te da bătută, ai să răzbeşti! 😉
        Cînd te răzgîndeşti sînt aici. Iar de n-oi mai fi îţi las prin testament. 😀
        Sănătate, baftă şi-un weekend plăcut! 🙂

        1. Irina spune:

          Mulțumesc. Dar când nu mă înghesuie pe mine viața?! Nu prea mă are la inimă, nu știu ce i-am făcut. 😦 Zile frumoase și ție!

  3. Ana spune:

    La astfel de evenimente mi-as dori sa fiu ruda cu familia Rockeffeler…iti dai seama ce sugerez…si sa am o sera maaaaare unde sa pun toate frumusetile cu frunze si petale… 😁

    1. Irina spune:

      😆 Cam așa și eu, Ana.

  4. andreeica spune:

    Rondoul acela cu flori şi căsuţa din mijloc îmi plac cel mai tare 🙂 Mi-ai făcut poftă cu deliciile turceşti. Le-ai încercat?

    1. Irina spune:

      Le-am incercat doar cu privirea. În primul rând pentru că nu prea mănânc dulciuri, în al doilea rând pentru că nu agreez ideea de a cumpăra produse alimentare de la… tarabă, din teama de toxiinfecții. 🙂 Am și eu ciudățeniile mele 😆 .

  5. Ema spune:

    Sunteti norocosi ca aveti un festival al florilor, ceea ce noua, focsanenilor ne lipseste.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

