Trecea fanfara militară…

       La acest sfârșit de săptămână, Brăila a găzduit a XIII-a ediție a Festivalului Internațional al Muzicilor Militare. Deși vremea a fost destul de capricioasă încât să dea peste cap planurile organizatorilor și în ciuda migrenei care m-a chinuit încă de la prima oră,  am reușit să ajung la parada formațiilor participante, printre picături și rafale de vânt. Am fost ușor dezamăgită, având în vedere că acum câțiva ani am constatat o mai mare diversitate etnică, lucru vizibil atât în specificul uniformelor, cât și în particularitățile show-urilor prezentate. Însă spectacolul oferit a fost unul destul de antrenant și plăcut pentru o seară de duminică. Dar despre show  și preferințe, cu imaginile aferente, într-un articol viitor.

4 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ana spune:

    In ciuda ploii a fost un eveniment frumos si interesant!

    1. Irina spune:

      Într-adevăr :). Decât caniculă….

  2. Alex spune:

    Cred că a fost ceva foarte frumos. O fanfară militară nu vezi în orice zi. Mi-am amintit cu nostalgie cum am admirat în copilărie, într-una din vacanțele la munte, fanfara care cânta în fiecare zi în parcul stațiunii, într-un foișor impozant, iar lumea asculta cu bucurie. Iar în armată, toți soldații din compania noastră am cântat împreună cu fanfara la… Cântarea României! Faine amintiri…
    Numai bine îți doresc cu drag, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Da, Alex, mi-a plăcut evenimentul, mai ales că eu sunt cam întoarsă spre trecut, sunt ușor nostalgică.
      Toate cele bune și ție!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

