Apus

on

 

… și gânduri răsfirate. Zi grea și rea. Oboseală acumulată, gălăgie, piedici, nervi întinși la maximum. Teatru jucat prost. Principii călcate în picioare. Lehamite. Senzație acută de ,,nu mai poooot” și ,,nu vă mai supoooort”.  Și ,,ce aveți cu mine? Lăsați-mă în pace, n-am nevoie de faimă sau mărire!”  Aș vrea să fiu din nou elevă. Elevă și atât. Să dau extemporale, să iau nota maximă și să mă hrănesc cu asta. Să fiu fericită din asta. Cred că vocația mea, singura mea vocație, este de perpetuu învățăcel. Pe propria răspundere și doar pentru mine. La asta mă pricep cel mai bine. Încă mai sper că va veni o zi când voi face doar ce îmi place și îmi voi câștiga și traiul din asta. E o utopie, știu. Dar nu mă treziți, lăsați-mă să mai visez puțin. La un serviciu liniștit. Unde să aud doar plantele cum cresc. Atât.

E prima zi după o lungă perioadă de uitare de sine completă, de lipsă de timp personal.  Timp nu am nici acum. Îl pierd chiar în această clipă, scriind aici. Bine că nu lucrez la vreo corporație, că de la primul minut irosit în interes personal aș fi căzut deja în dizgrație. Da, îmi permit luxul de  a pierde timp. Am hotărât ca astăzi să pierd timpul. Preț de o oră, două, nouă. Pentru că e al meu și fac ce vreau cu el. Pentru că nu-mi pasă de…, nici de…, nici de… . Pentru că je m`en fiche. Et parce que.

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Of. Îţi doresc cât mai puţine zile din astea. Deşi … apusul e superb. Să rămână deci. Apusul. 😉

    1. Irina spune:

      Apusul a fost singurul moment plăcut de azi. Și e abia începutul. Pe 22 incepe iadul 😆 . Care n-ar fi nici pe departe iad daca nu ar fi minunatele și importantele sarcini de serviciu, blestemat să-i fie numele și ziua când am ales așa ceva 😦 . Numai alegeri proaste am făcut în privința serviciului până acum. Sper să pot respira după 23 iunie abia.

      1. Poteci de dor spune:

        Iadul sesiunii sau care iad?
        Eu îţi doresc să treci repede şi cu bine peste perioada asta şi în vacanţă să uiţi de toate, să te relaxezi aşa cum meriţi!

        1. Irina spune:

          Da, iadul sesiunii. Nu mă pot concentra asupra examenelor din cauza serviciului.

        2. Irina spune:

          Mulțumesc, Potecuțo 🙂 .

  2. Ana spune:

    Atitudinea mi-se-nrupista face bine la cap…io am inceput sa iau doze cu castronu’…asa ca iti doresc sa ti se tot rupa … ☺☺☺

    1. Irina spune:

      Că bine zici! 😆

  3. Alex spune:

    Mare dreptate ai, dragă Irina! Anii de școală, când eram… doar elevi, au fost cei mai frumoși și lipsiți de griji.Copiii ăștia, care abia așteaptă să termine cu școala, nu știu ce pierd. Pentru că, de fapt, ei nici nu au descoperit încă satisfacția învățării, a descoperirii de lucruri noi, de noi univesuri ale cunoașterii. Iar cu colegii cei „silitori” la tot felul de aiureli, nu trebuie să te mai superi și să pui la suflet toate alea. privind spre acel superb apus de soare, asemenea nimicuri și șicane de la alții, nici nu mai contează.
    Zile liniștite și multe bucurii! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

