Postapocaliptice

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Nu pot da like dar nici nu se prea poate comenta.
    Off…

    1. Irina spune:

      Da, Potecuțo 😦 . Citeam ieri ce frumos ai scris tu despre strămoșii care își scutură degetele de făină. Și când știam ce e acolo….

      1. Poteci de dor spune:

        Ce am scris eu nu are nicio legătură cu ravagiile pe care le-a făcut ninsoarea. Îmi pare tare rău pentru cei care au avut de suferit în urma acestor zile! Chiar nu pot vedea romantism în valurile care înghit case la inundaţii oricât de mult iubesc marea. Zăpada aia care a distrus culturi nu e făina de pe degetele strămoşilor din textul meu.
        Îţi mulţumesc mult, Irina! Mă bucur că ţi-a plăcut! O zi cât se poate de frumoasă!

  2. Furia naturii, se razbuna pe noi fiindca nu stim sa avem grija de ea.

    1. Irina spune:

      Da. Culmea e că acceptăm totul cu resemnare, aruncând vina sau responsabilitatea pe umerii …celui de sus.

  3. A thorn in your side spune:

    Natura se răzbună pe ea însăşi? Poate că vrea să se sinucidă, ca unică metodă de-a scăpa de noi cei răi… 😦

    1. Irina spune:

      Exact la asta m-am gândit și eu. La autosfâșiere. Și am rezonat cu natura. Dar mai bine tac, cine știe cum se mai interpretează 😆 . Acum sar grijuliii!

      1. A thorn in your side spune:

        Haha, corect, mai bine tăcem. XD

Cuvântează, dacă ți-este voia!

