De Dragobete

 

        Primăvară. Grăbită și înșelătoare. Soare pe cer. Soare în inimi. Săruturi adolescentine la semafoare. O organizație de tineret împarte baloane. Roșii. Ca inimile noastre iubitoare. Să le amintești părinților tăi să se iubească mereu…eu…eu. Dragobetele e pe buzele tuturor. Pe stradă, pe Facebook, la teve(u).

       Mi-am cumpărat singură flori. Eu. Am obosit să-mi irosesc primăverile în așteptare. Așa că m-am cadorisit. Pentru că merit. Așa cum merită atâtea alte femei care împrimăvăresc singure în fiecare an, mințindu-se că sunt independente, că așa e mai bine pentru ele. Că știe Cel de Sus toate cele. Că Alesul lor încă nu s-a născut. Că așa a hotărât un nene nevăzut. Pentru că fac parte din acele aproximativ două procente suplimentare. Așadar bărbații, pentru ele, nu mai ies la numărătoare. Pentru că nu sunt suficient de…. Sau de…. Pentru că nu se pricep să…. . Sau să… . Pentru că au ceva în plus sau în minus față de perfectele standarde salvatoare.

     Astăzi mi-am cumpărat singură flori. Pentru că mă iubesc. Românește. Englezește. Ungurește. Rusește. Chinezește. Era să zic și franțuzește, dar mi-am amintit că nu sunt chiat atât de  iubitoare. Ce să-i faci?! Nu sunt suficient de pasională.  Pe vremuri asta nu făcea parte din programa analitică, la școală. De exemplu, pe noi nu ne-a învățat nimeni la grădiniță cum se joacă o  periniță.

       Astăzi mi-am cumpărat singură flori. Pentru că merit. Așa cum merită atâtea alte femei uitate. Pentru că nu sunt pe Terra, din păcate, suficienți masculi încât să ne iubească și pe noi, nesărutatele, pe toate.

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Îmi era dor să te citesc!
    E bine să te iubeşti şi să-ţi şi arăţi asta măcar din când în când. Eu aştept lăcrămioarele. Sunt singurele flori pe care mi le cumpăr pentru că mă iubesc. Şi pentru că alea mă fac cu adevărat fericită când le primesc.

    1. Irina spune:

      Nu prea mai am timp și nici dispoziție să scriu. Poate e mai bine așa. 🙂
      Și mie îmi plac lăcărămioarele și freziile îndeosebi, dar și plantele cu flori de interior foarte mult, pentru că înfloresc în toate sezoanele și am mereu plante vii în casă. Mi-aș lua câte una din fiecare, dar nu am spațiu suficient 😦 . Ieri mi-am cumpărat o orhidee. Buchet nu mi-am cumpărat niciodată încă, în general aduc de la ai mei, de acasă. 🙂

      1. Poteci de dor spune:

        Din păcate, florile de interior nu mă prea iubesc. Sau nu le merge bine la mine. Am trandafir japonez, crăciuniţă şi mai am un pomişor dar nu-i ştiu numele. Lor le e bine, sunt mari şi sănătoase. Dar florilor de ghiveci nu le place spre nord, cred. Se usucă în ciuda eforturilor mele. Recunosc, nici nu ştiu multe despre ele. Aşa că, decât să le iau şi să moară din vina mea, mai bine nu le iau.

        1. Irina spune:

          Tot spre nord am și eu ferestrele orientate. Violetele de Parma preferă nordul și nici nu sunt pretențioase.

  2. Ana spune:

    Sa sti ca si daca ai alesul ala te poti cadorisi singurea…alesul din batatura o zis ca sa-mi iau ce vreau io ca nu se risca sa imi vada mutra dezamagita…😜
    Ca atare ma cadorisesc singura de cate ori e posibil…

    1. Irina spune:

      Nuuuu, eu nu sunt așa! Nu 🙂 .

  3. A thorn in your side spune:



    1. Irina spune:

      Mulțumeeeesc! 🙂

      1. A thorn in your side spune:

        😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

