De Crăciun

Bietul brad e supărat:
Pungile l-au eclipsat.
Abia stă într-un picior,
Printre Chanel și Dior.

Fără număr cutioare,
Pentru frați și surioare,
Cuscri, nași, fini și cumnați,
Prieteni binecuvântați.

S-ar muta în debara,
Livingul e prea…manea.
Omenirea-ntreagă papă.
Pute-a usturoi și-a ceapă.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Eu n-am cadouri vrac şi nici poveşti
    Ci doar o-mbrăţişare şi-o urare:
    Să fii iubită chiar aşa, cum eşti,
    Să te uimeasc-o bucurie mare!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Dragoș. Doar asta îmi mai doresc și eu, dar bucuria aceea se cam lasă așteptată 😉 . Toate cele bune !

      1. Drugwash spune:

        Poate dacă-i ieşi în întîmpinare… 😉
        Îţi doresc să găseşti fericirea şi să te bucuri de ea mult timp! Încearcă şi tu s-o vezi ca fiind nu-chiar-perfecţiunea-întruchipată, poate atunci chiar o vei simţi cu adevărat. 🙂

        1. Irina spune:

          Ceea ce mie îmi pare perfect, altora li s-ar părea banal sau poate chiar plictisitor. Așa că eu îmi caut încă fericirea mea cuminte și matematică 😉 .

        2. Irina spune:

          Mi se pare mie sau asta a sunat a sfat? 😀

          1. Drugwash spune:

            A dorinţă de Crăciun, să zicem. 🙂
            Tare m-aş bucura să te văd fericită. 😉

  2. Poteci de dor spune:

    E bradul tău?? E tare frumos! Te rog să mă ierți că încep cu asta şi nu cu poezia dar îmi place mult!
    Aşa. Uff, cred că toți brăduții au fost eclipsați. Dacă nu de cadouri, de alte. Dar au fost.

    1. Irina spune:

      🙂 Nu e bradul meu. Anul acesta nu am împodobit niciun brad. Pentru că … bradul nu este despre singurătate 😉 .
      E primul an când constat că brazii sunt eclipsați de cutii și punguțe în toate fotografiile postate de alții. De, mă uit și eu la ele, ca fetița cu chibrituri :D. Se pare că a fost un an bogat.

      1. Poteci de dor spune:

        Pfuuuu. Crezand ca e al tau, nu am indraznit sa zic nimic de cutii. Pe buna dreptate, bradutul chiar e frumos, are coroana tare frumoasa, asa micut cum e. Am vrut sa intreb ce e cu toate cutiile dar, repet, de pe telefon, poza mica, am crezut ca e a ta 😀 : D : D

        1. Irina spune:

          😆 Am căutat o fotografie grăitoare. Spuneai că nu ai FB, parcă. Ei, cam așa au arătat brăduții de pe FB zilele acestea. Să se vadă că trăim bine, doar până mai ieri blestemam guvernul 🙂 .

          1. Poteci de dor spune:

            Mda, e musai să vadă tot poporul cam tot ce avem şi ce nu avem. În dulapuri nu au făcut poze? Cutiile alea pot fi şi goale, nu-i problemă.
            Ia să-mi fac eu poză-n hypermarket, cu bradoiul ăla plin de cutii enorme sub el. Şi zic că-i livingul meu 😀

  3. Alex spune:

    Faină poezie de sezon. Deh, lucrurile s-au schimbat, ca și vremurile, ca și oamenii. Totuși, îmi e dor de brăduțul simplu din copilărie, când cadorurile și jucăriile erau puse direct sub brad, fără ambalări pretențioase, dar ce ne mai bucuram de ceea ce găseam acolo.
    La mulți ani că sănătate, împliniri și bucurii multe, dragă Irina! Să-ți fie noul an după inima ta bună, așa cum îți dorești, întru toate! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

