Lalele, lalele

on
16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Uaaa, ce de roşuuuu! Minunate-s! 🙂
    Am văzut şi prin vecini, toate înflorite. La mine-s umbrite de grămada de crăci, nici măcar boboci nu se văd (de lalale, nu de raţă 😀 )
    Ce curat şi îngrijit e în grădină la ai tăi. Ia întreabă-i: îmi pot împrumuta şi mie un dram de tragere de inimă, să fac şi eu ceva la mine? Că iar s-a făcut junglă de ştevie şi rostopască.

    1. Irina spune:

      Daaa, am făcut o pasiune pentru roșu în ultima vreme. Am început să mă îmbrac mai des în roșu, cred că e semn că îmbătrânesc 😆 .
      Și pe mine mă uimește strădania lor, eu nu i-am moștenit, îmi place doar să privesc, nici fratele 😉 . Mama merge foarte greu, are probleme cu picioarele, dar stă pe un scăunel, pe care îl mută de colo-colo și smulge buruienile. Bunica, la 85 de ani, prășește. Așa au fost ei educați, au trăit în spiritul acesta, nu știu. Au fost și rezistenți, mie mi se face rău numai dacă stau puțin în soare, dar să mai și lucrez în grădină 😦 . Mie-mi plac ocupațiile statice (citit, scris, croșetat, filme etc) 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Lady in red? Păi ar trebui să fii femeia fatală, nu fatalistă. 😛 XD

        Ce bine semănăm noi doi! Avem cam aceleaşi pasiuni (mai puţin croşetatul, nu mă mai ţin ochii 😛 ) şi cam acelaşi drag de grădinărit. 😀

        Totuşi, azi mi s-a făcut ruşine de ai tăi şi am ieşit în grădină. De fapt a fost mai mult de nevoie, că la zero lei în buzunar şi frigiderul nud n-aveam altă soluţie decît să adun ştevie de-o ciorbă ori de-o mîncare (ori ambele, gîndeam eu). Şi dacă tot am purces la cules am zis să fac un pustiu de bine să mai şi răresc buruiana şi ştevia mare cu sămînţă. Atît mi-a trebuit, că pe lîngă vreo trei ore de scormonit m-am ales şi cu o băşică spartă şi-o zgîrietură într-un fier înfipt aiurea în pămînt, aşa că nu ştiu dacă o să-mi mai ardă mîine de spălat, curăţat, tocat, opărit şi gătit ştevie. Aşa-mi trebuie dacă mă bag unde nu mă pricep! 🙂

        1. Irina spune:

          Off, îmi pare rău! Vindecare rapidă! 🙂 Mie îmi place să scormonesc în pământ, dar pe suprafețe mici, eventual doar să schimb pământul florilor din ghiveci 😀 . Cât despre cealaltă problemă, de-ar fi culoarea hainelor secretul! 😆

          1. Drugwash spune:

            Ei las’, că pîn’ m-oi însura îmi trece. 😛 XD XD XD

            Ghivecele nu se pun la socoteală, e ca şi cum ai amesteca aluat de chiftele. 😛

            Ai să rîzi dar uneori culoarea hainelor poate fi elementul definitoriu al atracţiei fatale. 😉 Depinde însă şi ce ţi se potriveşte cel mai bine, ce te avantajează. Pentru asta ai nevoie de un ochi expert şi sincer. 🙂 (nu, nu îmi arog eu calitatea asta – încearcă un designer de modă)

  2. sweet & salty spune:

    Irina. La suflet mi a ajuns rosul lalelelor tale. Mulțumesc

    1. Irina spune:

      Mă bucur, și pe mine au reușit să mă scoată măcar puțin din butoiul cu melancolie în care mă bălăcesc de la o vreme încoace. 🙂

      1. sweet & salty spune:

        Știi cum au ajuns? Ca și cum ar fi fost special pentru mine. E uneori câte-o întâmplare împrăștiată-n culoare, ori sunet ori vreo vorbă, care se lipește de tine. Așa roșul acesta și secunda în care-am intrat la tine. Sper că ești ok. Te-am citit tot timpul, dar nu am apucat să comentez mereu. Cu gândul lângă tine (mă refer la dosarul tău), dar cu mâinile băgate în 1001 de chestii.

        1. Irina spune:

          Ți le ofer cu drag, dacă e așa 🙂 .
          Eu sunt mai bine, am mai uitat de dosar, aștept rezultatele parțiale pe 15, apoi văd dacă trec în etapa următoare, pe 22. Oricum, m-am mai resemnat, cum îmi va fi norocul. Aș putea pierde o ocazie rară, ce-i drept, dar acum e cam târziu pentru regrete.

  3. Alexandra spune:

    Cât de frumoase sunt! ♥ Am primit și eu un buchețel, proaspăt, de la unul din piticoți și tare m-am bucurat. Sunt niște flori deosebite!

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, au o distincție aparte. Sunt simbolul eleganței florale, pentru mine 🙂 .

  4. racoltapetru6 spune:

    Îmi înoată ochii în frumusețea lalelelor tale și îți mulțumesc, mai ales că, altfel, nu știu să înot. 🙂

    1. Irina spune:

      🙂 Cu plăcere. Îmi pare rău că nu știi să înoți, dar îmi pare bine că nu sunt singura…neînotătoare. Ajunsesem să cred că sunt numai sportivi peste tot 😉 .

  5. Alex spune:

    Cât sunt de frumoase! Și văd că, aproape de ele, se pregătesc de o superbă înflorire și bujorii. Și la părinții mei erau în grădină multe lalele roșii ca acestea. Dar o cârtiță cam curioasă le-a cam „rărit” în ultimul an.
    Numai bine, dragă Irina! Să te bucuri din plin de toate florile primăverii! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru! Toate cele bune și ție!

  6. Diana Radu spune:

    „Frumoase ca visele mele!”
    sau
    „Roşu aprins, colorează-mi tăcere…” şi asta au şi făcut ale tale florişele. Sunt superbe. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

