Portret

on

        Astăzi am primit poate cel mai reușit portret al meu. Reușit cu atât mai mult cu cât am un nas admirabil, sublim aș putea spune, tocmai pentru că lipsește cu desăvârșire (prietenii știu de ce 😉 )Cosițe numai inele, bujori în obrăjori, gene lungi, gură zâmbitoare, ce să mai? Anti Irina perfectă 😆 . Îmi place, serios, nu mă mai satur să mă privesc. Copiii văd doar ce este esențial, nu cumva să spuneți că nu e așa!

        Lângă,  privire galeșă, broscoiul blestemat fermecat. Promit să-l pun sub pernă și să-l pup până ce s-o da peste cap, chit c-o să-mi crape buzele până la sânge. Dacă nici așa, apăi …om vedea. Copiii aștia oare vor să-mi spună ceva?!

portret

broscoi

P.S. Mă abțin să mai scriu în ultima vreme. Am primit prea multe reproșuri cum că aș fi devenit peste noapte o acritură nesuferită, cu care nu se mai înțelege nimeni și care spune drept în față tot ce-i trece prin minte, dovadă de proastă creștere și de răutate, vezi bine. În speranța că mă voi întoarce la sentimente mai blânde (vreau o minune!), îmi impun o pauză de scris. Sper sa-mi și iasă, nu de alta, dar n-aș vrea să ajung nici să vorbesc singură prin casă 😉 .

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. sweet & salty spune:

    E foarte reușit. Și eu am unul extrem de artistic desenat de fetița fratelui meu care e foarte talentată. Mi l-a făcut când era mică, la doi ani. Acum e fată mare de 5 ani. 🙂

    1. Irina spune:

      Fetița aceasta are cinci ani. E în grupa mea, la grădi. Întâmplarea a făcut ca astăzi să primesc două astfel de dovezi de afecțiune din partea lor. 🙂

      1. sweet & salty spune:

        Sunt minunate. Eu mi-am pus o perioadă pe fb poza aceea. Drăgălași rău piticii. 😀

        1. Irina spune:

          Daaa! Am adunat și multe ”perle” pe care le-au spus, poate o să le scriu într-o zi aici 🙂 .

          1. sweet & salty spune:

            Ar fi o rubrică foarte veselă. 🙂

  2. 9 spune:

    Portretul e foarte reuşit. 🙂

    1. Irina spune:

      Da, și mie mi-a plăcut. Numai că nu m-am recunoscut 😆 . Mi-l înmânează fetița, bucuroasă nevoie mare, cum intră în clasă. Îl admir, o felicit și întreb, curioasă: ”Foarte frumos! Dar cine e, Biencuța? (cu ea nu semăna, nici cu mama ei). Nedumerită și un pic dezamăgită, îmi răspunde: ”Cum cine? Tu!” 😀 .

  3. Poteci de dor spune:

    Frumos portret dar n-am înţeles de ce alegi tăcerea pe aici. Cui nu-i place că eşti „acritură”, să ia cu zahăr. 😀

    1. Irina spune:

      Nici mie nu-mi mai place de mine, nu mă mai recunosc. Din fătuca amabilă cu toată lumea, timidă, numai lapte și miere de acum 10-15 ani, am devenit o acritură arțăgoasă, suspicioasă, mai mereu posomorâtă, ironică. Greu mai tolerez ceva ce nu-mi convine, nu mai pot să tac. Foarte greu mă mai pot bucura de ceva, de teama că va trebui să plătesc bucuria aceea. Am ajuns așa, la un nivel de blazare cam nepotrivit pentru vârsta mea. Aș vrea să cred că transformarea e reversibila, tare aș vrea să mă regăsesc pe mine, cea de atunci 😦 .

  4. Alexandra spune:

    Și eu am un plic plin cu tot felul de portrete realizate de cei mici. Unii m-au desenat luuuungă (2 coli A4), alții brunetă, alții regină. :)) Le păstrez cu drag, să mà uit pe ele la bătrânețe. 😀

    1. Irina spune:

      Eu nu le-am păstrat, e o idee bună. Poate de acum încolo 🙂 .

  5. Drugwash spune:

    Nu-mi găsesc cuvintele. Pozele şi povestioara sînt amuzante însă promisiunea de tăcere mă întristează adînc. Mi-aş dori să mai reflectezi, dacă se poate, dacă vrei.

    1. Irina spune:

      Nu e o promisiune, nu e o tăcere atât autoimpusă cât acceptată, nu mai sunt în dispoziția de a scrie și altceva decât văicăreli sau răutăți. Decât așa, mai bine deloc. 🙂

      1. Drugwash spune:

        Decît cu răul şi suferinţa în suflet mai bine aruncă-le în vidul virtual, să le absoarbă şi să le ducă în neant, să-ţi lase inima uşoară. 😉

        Iar cui nu-i place adevărul în faţă să şi-l ia pe la spate. XD

  6. Alex spune:

    Cel mai frumos portret! Ai dreptate, copiii știu să surorindă cel mai bine ceea ce este esențial la un om. Iar fetița știe că ai un zâmbet frumos și o privire caldă. Așa că, lasă baltă părerile celor care cred că ești „acritură”, căci nu au dreptate. Bianca ți-a spus cel mai bine.
    Numai bine să-ți fie și zilele vesele, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alex, nu trec prin cea mai bună perioadă, dar sper să vină și zile mai bune 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

