Alinare

Alinare 1

Alinare

 

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Alin are ghiocei, eu am brînduşe. Galben solar! Sîc! 😛
    Doar una a înflorit pînă acum, restul sînt ocupate să răsară. Ca şi narcisele, de altfel. 🙂
    Dacă aveam un aparat adevărat făceam şi eu măcar o poză de calitate, aşa a ieşit o ceaţă galbenă pe lîngă frunze încă verzi de rostopască ce găzduiau picăturile mici ale unei ciudate ploi. Azi, pentru două-trei minute, a plouat cu soare! 🙂

    O seară călduţă şi plăcută îţi doresc!

  2. Irina spune:

    Mulțumesc, Dragoș 🙂 .
    Câteva secunde m-am întrebat cine-o fi Alin 😆 . Eu și umorul meu aproape inexistent.
    Brândușe nu am, deși tare îmi plac.
    Și aici a fost soare, după ploaia de ieri, care m-a făcut să îmi amân vizita la ai mei. Și bine am făcut că am amânat-o!
    O seară plăcută și ție! 🙂

    1. Drugwash spune:

      Hehe, Alin e şmecher mare, nu-l „citeşte” oricine. 😛

      Brînduşele le-am primit anul trecut ca bulbi, le-am pus unde-am nimerit fără mari speranţe c-or să şi meargă dar se pare că au rezistat şi acum răsar. Sper să nu le ronţăie Pacostea, că-i pun blana pe băţ. XD
      Nu ştiu cum se înmulţesc, o să caut cîndva şi dacă-mi fac pui o să-ţi trimit. Poate-or fi mai multe culori, ar fi bine. 🙂

      Seara-i deja pe terminate dar îţi mulţumesc oricum pentru gînd, e vina mea că am întîrziat atît. 😉

  3. racoltapetru6 spune:

    Semne bune. Numai să nu vină babele cu toanele lor. 🙂

    1. Irina spune:

      Le-om suporta nodi și pe ele, trebuie să le acordăm respectul cuvenit vârstei. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

