2015 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2015 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A New York City subway train holds 1,200 people. This blog was viewed about 7,600 times in 2015. If it were a NYC subway train, it would take about 6 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    La mulți ani și multă inspirație în continuare! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Petru. La mulți ani!

  2. Poteci de dor spune:

    La mai multe postări, cu bune şi bine! Mă bucur că sunt şi eu, modest, pe acolo, prin statistici

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Postări de bine-cam greu la mine. Dar vom vedea 🙂 .

  3. Drugwash spune:

    Fie ca anul ce vine să-ţi aducă jaluzele netrosnitoare, vecini tăcuţi şi îngăduitori, o grupă de copii ascultători şi „jumătatea” perfectă care să-ţi lumineze viaţa de-acum încolo! La Mulţi Ani, Irinucă!

    1. Irina spune:

      Cu jaluzelele trebuie să mă obișnuiesc sau să le dau jos, vecinii sunt ok, grupa de copii va fi aceeași (sunt tot mai gălăgioși și agitați de la o generație la alta). Cât despre jumătatea perfectă, mă abțin să mai comentez, m-am dat în spectacol ieri destul. La mulți ani, Dragoș! 🙂

      1. Drugwash spune:

        No, bine! La mulţi ani şi atît! 😀

        1. Irina spune:

          Aaa, n-am vrut să fiu urâcioasă, dar mi-a ieșit, ca de obicei 😦 . Am vrut doar să aduc niște lămuriri la urări 🙂 .

          1. Drugwash spune:

            Hahaha, fii pe pace, am înţeles intenţia. 🙂 Aşa mai fac şi eu şi mă ia lumea drept bau-bau, dacă nu mă cunoaşte. XD

            Hai să fim sănătoşi şi să le putem duce, orice-ar veni!

  4. Simona spune:

    La mulți ani, Irina! Să ți se împlinească toate dorințele!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Simona, toate cele bune și ție! La mulți ani!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

