Tainele pădurii – Amorezii

on

Amorezii

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Oops, le-ai prins într-un moment intim! 😀

    Mi-au plăcut de mic copil libelulele, nu ştiu de ce – poate din cauza aripilor mari şi a felului cum zboară. Îmi aduc aminte vag o scenă de pe atunci cînd eram cu familia unui prieten undeva lîngă o baltă sau lac, parcă la Ţintea, şi zburau zeci de libelule prin stufăriş iar eu le priveam fascinat şi încercam să mă apropii de ele cît mai mult fără să le sperii, ca să le observ mai bine. 🙂

    1. Irina spune:

      Și mie îmi plac, dar îmi este și teamă de ele, în același timp, ca de orice altă insectă, de altfel. Doar de buburuze și de cărăbuși nu mă tem.
      Eu îmi aduc aminte o scenă mai puțin plăcută, tot cu libelule. Verii mei mai mari prinseseră foarte multe și le închiseseră în niște sticle de șampon goale, în formă de căluț de mare. Complet dezamăgită și cu ochii în lacrimi, strigam la ei cât puteam: ”Criminalilor!”. Iar ei se amuzau peste poate de reacția mea, nejustificată în ochii lor 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Eh, unele lucruri le învăţăm doar pe calea cea grea. Cine învaţă… Sper ca verii tăi să fi învăţat ce trebuie, între timp. Iar tu eşti destul de mare acum ca să nu mai plîngi cînd ceva sau cineva „pleacă”, fiindcă plecarea e de fapt eliberare. 😉

  2. Poteci de dor spune:

    Măi, măi.. paparazzi din ziua de azi… 😀
    Mie mi-a fost frică de ele, le priveam de la distanţă

    1. Irina spune:

      Mie și acum îmi e teamă de ele, adică nu le-aș putea atinge ca pe buburuze, de exemplu 🙂 .

  3. sweet & salty spune:

    Ce culori frumoase. S-au asortat amorezii cu „dormitorul”. 🙂

    1. Irina spune:

      O fi fost vreo tehnică de camuflaj, dar nu mi-au scăpat 😆 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

