Tainele pădurii – Lacul

on

Lacul

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mcooper801 spune:

    minunata natura ta….zi faina

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. O zi plăcută!

  2. Drugwash spune:

    Lac să fie, că broaşte… 😛
    De fapt nici nu-mi dădeam seama că e lac, am avut impresia că e un luminiş cu iarbă uscată sau ceva de gen, după cum bate lumina. Ingenioasă păcăleală. 🙂

    1. Irina spune:

      La fel de ușor puteai să te păcălești și acolo, la o primă privire. Apa era foarte liniștită, nici măcar broaștele nu se auzeau, și-au început concertul când ne-am îndepărtat. O singură broscuță țestoasă ieșise la soare, abia sesizabilă și ea în întinderea verde.

      1. Drugwash spune:

        Hm, lacul se numeşte cumva ‘Capcana’? 😀 Mă gîndesc totuşi cumva cu îngrijorare la vreun copilaş care s-ar avînta încolo în fugă, fără să-şi dea seama că e apă. Ptiu, coabe – sper să nu se întîmple vreodată aşa ceva!

        Ţestoasă, la noi, în libertate?! Sau e parc amenajat şi întreţinut? Cînd eram eu adolescent abia găseam tritoni prin pădure pe traseul Predeal-Buşteni. 🙂

        1. Irina spune:

          Da, era o țestoasă destul de mică, o să revin cu o fotografie în zilele următoare. Nu e parc amenajat, e un lac, aproape de șosea, mai mult o baltă, într-o pădure din zona Măgurii Buzăului. L-am găsit întâmplător, coborâsem pentru o scurtă plimbare prin pădure. În apropiere era și o casă/vilă pusă în vânzare, dar se vedea că e neîntreținută de ani buni.

          1. Drugwash spune:

            E posibil ca ţestoasa să fi fost cîndva animalul de companie al familiei care a locuit în vila aceea. Sau doar imaginaţia mea vrea să creadă asta. 🙂

            Dacă e o zonă izolată, mă gîndesc cine s-ar încumeta să preia proprietatea respectivă. Poate doar ca locuinţă de vară sau de weekend. Bănuiesc totuşi că zona e frumoasă, tu ai văzut-o şi deja ştii cum e. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

