Înfoiatul

on

Înfoiatul

15 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. sweet & salty spune:

    Curcan de floare! 😀 Păcat că nu se transmite și mirosul prin imagine. Frumoși sunt bujorii și-mi place mult cum l-ai numit! 😀

    1. Irina spune:

      Păi e mai mult înfoiat decât îmbujorat, asta mi-a trecut prin minte prima dată 😆 .

      1. sweet & salty spune:

        Eu am pufnit în râs când l-am văzut și i-am văzut numele, pentru că am fost perfect de acord cu tine. Simpatic! 😀

  2. Ana spune:

    Parca si simt mirosul acela asemanator cu trandafirul de dulceata….Imi plac bujorii!!!!

    1. Irina spune:

      Și mie îmi plac. Păcat că și bujorii, și trandafirii de dulceață se trec foarte repede 😦 .

  3. Drugwash spune:

    Dragu-mi-i de el! 🙂

    1. Irina spune:

      Nu degeaba se umflă el în …petale 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Se ştie iubit. 😉

  4. Poteci de dor spune:

    Mi-s dragi! Şi îmi amintesc de vacanţele la bunici…

    1. Irina spune:

      În copilărie nu am avut bujori. Nu știu de ce, singura tufă pe care reușisem să o aduc în grădină nu voia deloc să înflorească, ani la rând. Și-mi erau așa de dragi, când îi vedeam prin grădinile altora…

      1. Poteci de dor spune:

        acum le duc eu lipsa…

      2. Drugwash spune:

        Am şi eu problema asta, e o tufă mică în grădină încă din copilărie dar în nici un an n-am văzut o floare, de cînd am revenit la casă. De fapt nici nu mai ştiam ce e, pînă n-am văzut iar tufe de bujori la „tanti” la ţară în primăvara asta.
        Cred că e prea umbră (îi acoperă un corcoduş bogat) şi poate nici hreanul care-i înconjoară nu le face bine. De-aş reuşi să eliberez un spaţiu însorit i-aş muta şi ţi-aş spune apoi cum le merge. Ştiu că sînt foarte pretenţioşi şi de multe ori nu mai înfloresc vreo doi ani după mutare, dacă nu se iau anumite precauţii.

        1. Irina spune:

          Da, umbra nu le place. Tufa noastră a făcut flori abia după ce am tăiat toți copacii care o umbreau, iar bujorii de acum îi avem în plin soare.

          1. Drugwash spune:

            Mă gîndeam eu! Ei, trebuie să fac cumva să-i eliberez din tristeţea ce-i domină de prea multă vreme. 😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

