Suratele

Suratele

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Frumoase şi misterioase. 🙂

    Am avut mai demult un pliculeţ cu seminţe dar n-au vrut să iasă, neam! Am luat iar zilele trecute unul, dar acum cred că-i cam tîrziu de plantat şi nici nu am idee unde, că la mine-i numai ştevie cît statu’ de om şi rostopască. Printre crengi uscate.

    1. Irina spune:

      Le-ai putea semăna într-un vas, cred că au mai multe șanse să iasă decât în grădină. Cu semințele din comerț nici eu n-am prea avut noroc până acum 😦 .

      1. Drugwash spune:

        Păi în ghivece am încercat pînă acum, tocmai ca să le feresc de acţiunea melcilor, păsărilor, a vremii potrivnice… dar n-a fost chip să-mi răsară o pansea. Cred că oraşul ăsta e blestemat, vreau să plec de aici cît mai departe. Oare m-ar mai primi marea mea iubire Brăila…?

        1. Irina spune:

          Nu cred că există locuri blestemate sau binecuvântate. Noi proiectăm asupra lor trăirile noastre, le percepem prin filtrul amintirilor care ne leagă de ele, în funcție de evenimentele trăite, de oamenii cunoscuți acolo. Probabil de Brăila te leagă amintiri plăcute. Nu se știe dacă acum ai simți orașul cum l-ai simțit cu ani în urmă.

          1. Drugwash spune:

            Dincolo de subiectivitate cred că există unsîmbure de adevăr. Aş povesti ceva dar ar ocupa prea mult spaţiu. Cred că va trebui să mă crezi pe cuvînt… sau nu. 🙂

            E adevărat, nu se ştie dacă prezentul va putea încălţa lejer pantofii trecutului. Dar orice încercare e mai bună decît a sta în loc, într-un loc rău. Zic eu…

  2. Ana spune:

    Superbe! Sunt poze facute la targul de flori , ma gandesc! 🙂

    1. Irina spune:

      Nu erau chiar la târgul de flori, dar tot cam în acea perioadă 🙂 .

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, panseluțele sunt mereu surprinzătoare prin varietatea lor 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

