Invitație la ceai

Meșterelile mele de săptămâna aceasta, de care sunt foarte încântată 🙂 .

SAM_5568 SAM_5573

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ceva detalii, please! 🙂 Văd maci dar… sînt desenaţi de tine sau…?

    Mie îmi plac florile din fundal, o culoare misterioasă. Tare-aş vrea şi eu! 😉

    1. Irina spune:

      Sunt realizate prin tehnica șervețelului. Se tratează cu un adeziv special suprafețele, apoi se aplică șervețelul decupat, peste care se mai aplică încă un strat de adeziv și se lăcuiesc. Am participat la un atelier de creație. Mi-a plăcut foarte mult, aș mai decora și alte obiecte, dar trebuie să fac rost întâi de materialele necesare. Cam greu și costisitor, dacă nu te gândești să faci din asta o afacere.
      Florile din fundal sunt violete de Parma sau africane. Pot avea multe culori și nuanțe. Eu am albastre, violet și roz.

      1. Drugwash spune:

        Minunat! Nici nu-mi vine să cred, zici că-s chestii profesionale din fabrică! Eşti extrem de talentată, nu numai la fotografie! Felicitări! 🙂

        Violetele au ceva deosebit, indiferent de culoare au un „ceva” al lor. Mai ales că mie îmi place albastrul şi combinaţiile lui cu roşu. 😉

        1. Irina spune:

          Mulțumesc 🙂 .Noi ne-am dus pregătite să pictăm, așa înțelesesem, n-am știut că este vorba despre tehnica șervețelului. Cu o zi înainte deja mă gândisem cam ce voi picta, oscilam între bufnițe și pisici, și unele și altele îndrăgostite 😆 . Îmi făcusem chiar niște schițe. M-am simțit ușurată când am aflat că nu asta voi face 🙂 . Îmi place și să pictez/desenez, dar nu prea am exersat și sunt mult mai pretențioasă cu rezultatele.
          Mie îmi plac violetele pentru că sunt înflorite tot timpul (nu agreez plantele de apartament fără flori). Se pare că e și o relație specială între noi, citisem pe undeva că sunt plantele zodiei mele. Am tot dat celor dragi din ele, cu toată inima și cu toate instrucțiunile de îngrijire, dar nu le-a mers tot atât de bine, nu știu de ce 😦 .

          1. Drugwash spune:

            Sînt curios cum ar arăta bufniţele îndrăgostite. 🙂 De pisici nu-mi fac probleme, chiar ieri la „tanti” în curte se cotoiau unele în disperare, fără să se simtă deranjate de prezenţa noastră. Mă rog, nu cred că la asta te refereai vorbind de pictură… XD

            Abia acum aud şi eu de ‘tehnica şerveţelului’ (ceea ce nu-i de mirare la cît de detaşat de lume mi-s) şi mi se pare că e foarte eficientă şi cu rezultate uimitoare. Nu ştiu fiabilitatea în timp, dar asta-i o altă poveste. 🙂

            E posibil ca plantele să se… îndrăgostească de posesorii lor şi odată plecate de „acasă” să se usuce de dor, la propriu şi la figurat. N-ar fi deloc de mirare, deşi unii poate ar respinge teoria ca fiind SF. 😉

            Eu am primit cîteva plante de la „tanti” (nu le ştiu denumirile oficiale – uneia i se zice ‘plămîn’, face ciorchini de flori ciudate roz sau roşii, iar alteia ‘sporul casei’ cu flori albe şi rozalii, cu puţin gălbui, plus una căţărătoare cu frunze mari mov care face flori frez – unii îi ziceau ‘telegraf’) şi le-a mers atît de bine încît astă iarnă au înflorit în dormitor la geam şi s-au întins de nu mai au loc pe masă. 🙂

            1. Irina spune:

              Bufnițele mele îndrăgostite stăteau una lângă alta pe creangă (bufnițoiul așa, cu o atitudine protectoare) și se topeau din priviri. Pisicile îndrăgostite erau în ipostaze mult mai tandre în schița mea decât ce ai văzut tu, probabil, ieri 😆 .
              Nu știu cât de rezistente sunt, ni s-a spus că le putem folosi fără grijă, doar să nu le spălăm cu ceva abraziv.
              Nu resping teoria cu plantele, eu le consider tot forme de viață și cred în comunicarea lor cu oamenii, energetică și, de ce nu, verbală. Nu o dată mi s-a întâmplat să vorbesc cu ele, prin casă 😆 .
              Cred că plantele simt când sunt ”iubite” și reacționează pozitiv, se produce un fel de schimb de energie. Sunt și oameni care nu iubesc florile. Chiar azi mi-a fost dat să aud o femeie spunând că ei nu îi plac florile și mai cunosc destule asemenea persoane.

              1. Drugwash spune:

                Portretele sînt destul de greu de realizat, mai ales cînd e vorba de priviri şi atitudini, chiar dacă e vorba de non-oameni. Dacă-ţi reuşeşte asta înseamnă că eşti într-adevăr o maestră în mai multe domenii. 🙂 Mi-ar plăcea să văd acele schiţe cîndva. 😉

                E adevărat, nu era prea multă tandreţe cît hormoni dezlănţuiţi în priveliştea de ieri. 😀 Ce înseamnă libertatea asta absolută… 🙄

                Plantele sînt o formă de viaţă, bineînţeles, doar că ne e cam greu să înjghebăm un dialog real, fiind atît de diferiţi. Timpul de reacţie de obicei e mult mai lung la ele, dar sînt şi plante care reacţionează brusc la atingere (mimoza, spre exemplu), la schimbările de lumină sau temperatură… Anumite genuri muzicale le ajută dezvoltarea, s-a dovedit asta de mult, deci reacţionează la vibraţiile din spectrul sonor şi atunci de ce ar fi atît de ‘anormal’ să vorbeşti cu ele şi să se vadă că te ascultă, în felul lor…

                Aşa sîntem noi, oamenii, credem că sîntem cea mai inteligentă şi descurcăreaţă specie din Univers, uitînd că plantele au fost cu mult înaintea noastră şi probabil – dacă nu le distrugem din prostia caracteristică nouă – vor mai rezista mult şi de acum încolo. 🙂 Şi cine ştie, poate dacă ne vine mintea la cap în al doişpelea ceas poate învăţăm să respectăm toate formele de viaţă care ne înconjoară şi să comunicăm cu ele mult mai îndeaproape şi altfel decît a fierbe o ceapă, două barabule şi-o găină într-o oală ca să ne umple maţul. 😉

  2. Irina spune:

    Ce om special poti fi tu, Irina… Cata rabdare si delicatete!

    1. Irina spune:

      Ziua în care am realizat acest set a fost una specială pentru mine, mi-am ascuns tot sufletul acolo, printre acele flori 🙂 . Florile mi-au zâmbit, supărările s-au șters…

  3. Loryloo spune:

    Arata superb! Felicitari!
    Nu am incercat niciodata tehnica asta, dar mereu mi-a facut cu ochiul… Pentru asa un set, m-as apuca si eu de treaba… mai intai trebuie sa imi achizitionez un set simplu.

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, nici mie nu îmi vine să cred că au ieșit din mâinile mele 🙂 . Și eu auzisem de tehnică, admirasem obiecte decorate așa, dar acum a fost prima dată când am încercat. Aș mai face, dar mai greu cu cele necesare 😦 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

