Speranță

Speranță

21 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ăsta-i cireş japonez, cred! Sakurano hana… Superbe florile! 🙂
    Al meu are flori simple, albe. Adică a avut – sălbaticul de el. 😉

    1. Irina spune:

      Cred că un fel de cireș e, așa am zis și eu, că pare a fi japonez 🙂 . Bănuiesc că e doar decorativ.

      1. Drugwash spune:

        Într-adevăr, majoritatea speciilor de sakura nu rodesc ci sînt doar decorativi, dar asta nu ştirbeşte cu nimic frumuseţea şi gingăşia florilor lor. 🙂 Deşi se tot spune că frumuseţea e în ochii privitorului, nu pot să nu remarc anumite compoziţii uimitor de frumoase ale naturii care ar fi complet inutile şi poate n-ar fi fost create dacă nu ar exista o conştiinţă universală care să ştie efectiv că cineva, aici, între Rai şi Iad, apreciază rezultatele efortului. 😉

  2. Eu vreau să cumpăr un cireș, vă rog pe amândoi să-mi dați sugestii. Am văzut că sunt mai multe tipuri, mi-am prins urechile și nu am mai luat nimic. Aștept să vorbească specialiștii 🙂

    1. Irina spune:

      Dacă te bazezi pe mine, rămâi fără cireș 😆 . Nu știu decât că sunt roșii, albe și amare (cireșele), de mai și de iunie. Cele amare sunt preferatele mele, dar acești cireși sunt semisălbatici 🙂 .

      1. Cireșe amare… am și uitat gustul. Cred că am mâncat o singură dată la bunica, acum mulți ani. Erau cireșe sălbatice. Uitasem de ele.
        Nici eu nu mă pricep deloc la grădinărit. Deocamdată. Pentru că am mai nou o micuță grădină care trebuie aranjată și culeg informații. 🙂

    2. Drugwash spune:

      În primul rînd vrei o specie care să fie aclimatizată la condiţiile din zona ta – ar fi păcat să ucizi un biet copilaş neadaptat. 😉

      Apoi contează dacă vrei un cireş decorativ sau unul producător. Cireşii japonezi sînt în majoritatea lor decorativi, hrănesc nevoia de frumos (şi arată bine în pozele de pe blog 🙂 ). Cei producători nu au flori atît de spectaculoase, dar în doi-trei ani îţi potoleşti pofta culegînd din propria grădină. 😉

      Cam atît ştiu şi eu despre cireşi, detaliile se găsesc probabil undeva la o firmă din zonă care poate da informaţii mult mai valoroase. 😉

      1. Vreau cirese grase si frumoase. Cirese sa-mi pun cerce i:D

        1. Drugwash spune:

          Tot copilă ai rămas. 🙂

          Poate-ţi aduc ai tăi un puiet altoit, că din sîmburi iese sălbatic, cu fructe acrişoare. 😉 Dar cine ştie dacă s-ar adapta climei, fiindcă cireşii cam vor soare, căldură…

          1. 😀 O să cumpăr de aici ca să merg la sigur. Am văzut mulți cireși în T. așa că probabil că le merge bine. 🙂

            1. Drugwash spune:

              Mda, dar n-o să fie cireş românesc. 🙄
              Eh, nu le poţi avea pe toate… 😛 😀

              1. Dar de ce să fie neapărat românesc? Mie îmi place varietatea, nu fac discriminare 😀
                Iar liliacul și gutuiul sunt reprezentanți serioși ai neamului. 😀

                1. Drugwash spune:

                  Biiiiiiine, biiiiiiiiiine, fie ca tiiiiiiine… 🙂

                  Da’ de prunul ăla tot nu te iert! 😛 XD

                    1. Drugwash spune:

                      Pălincă de Canada – le arătăm noi lor tradiţie! 😛 XD

                    2. Ăștia se îmbată de la miros 😀

                    3. Drugwash spune:

                      Te cred şi eu! XD

                      Oops, poate-i facem poftă Irinei… ^^’

                    4. Irina spune:

                      Poate de o vișinată, dulce de tot și aromată, dar de pălincă, așa, în stare pură, nu prea cred 😆 .

                    5. Drugwash spune:

                      Dacă s-or face vişinele anul ăsta poate ai noroc.. 😉
                      Eu aştept pălinca de Canada. 😛 😀

  3. Poteci de dor spune:

    Nu ştiu ce e şi nici nu contează când e atât de frumos!

    1. Irina spune:

      Sunt superbi! Anul acesta au înflorit prima dată, mărginesc un bulevard de la noi. Mă întreb cum va arăta bulevardul când vor crește și vor fi toți înfloriți, acum sunt puiuți 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

