Promisiune

Promisiune

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Promite să fie o recoltă bogată de piersici. 🙂

    La mine s-au trecut deja florile de piersic şi cele de cireş, mai au cele de vişin un pic. Nu m-am învrednicit să mă apropii de măr dar l-am văzut şi pe el, bietul, ciopîrţit şi putred cum e, înflorit cu chiu cu vai.

    Aş vrea să pot fi gelos pe pozele tale mereu perfecte, dar uite că nici boala asta n-am căpătat-o. 🙂 Aşa că le admir şi te laud. 😉

    1. Irina spune:

      Mulțumesc pentru încurajări 🙂 . Nu trebuie să îmi iasă și mie ceva? Să dau numai rateuri, așa? 😆
      Cât despre promisiune, se pare că a fost doar o amăgire. Chiar azi îmi spunea mama că frunzele piersicilor și ale perilor au început să se îmbolnăvească, așa cum fac de câțiva ani încoace, le-ar trebui tratament, dar n-are cine să se ocupe de ei. Merii, în schimb, parcă stau mai bine anul acesta. Căpșune din grădina mea știu că n-am să gust vara asta, n-au nici măcar o floare, nu știu ce s-a întâmplat 😦 . Și erau preferatele mele :((( .

      1. Drugwash spune:

        Care rateuri? Io n-am văzut aşa ceva! 🙂 Să nu cobim, totuşi! 😀

        De ce s-or fi îmbolnăvind? O fi ceva în pămînt, microorganisme, sau în aer? Mai fac şi la mine nişte gîngănii mici verzui pe vîrfurile tinere de se scofîlcesc frunzele, unele fructe (piersici) se mai înnegresc parţial, dar tot ies destule, cel puţin din unicul piersic viabil care a rezistat, că ceilalţi s-au uscat, sălbatici fiind.

        Căpşunii or fi fost afectaţi de schimbările bruşte de temperatură, diferenţa mare noapte/zi şi persistenţa temperaturilor scăzute într-o perioadă poate critică pentru ei. Poate ar trebui acoperiţi cu folie sau ceva – nu mă pricep, zic şi eu din capul meu.

        La mine e al treilea an consecutiv cînd narcisele albe nu înfloresc şi se pare că nici zambila albastră de la poartă nu are de gînd. În schimb narcisele galbene aduse anul trecut n-au avut greţuri, iar lalelele sper să dea şi ele, deşi-s sufocate de crăcile tăiate astă-toamnă pe care nu am putut să le defrişez din cauză de coaste călcate în picioare de un struţ de 150kg.

        Aşa că grădina mea va rămîne în paragină anul ăsta, fiindcă nu sînt în stare s-o lucrez, iar ştevia va fi din nou stăpînă peste meleagul meu. 🙂

        1. Irina spune:

          Îmi pare rău să aud asta. Însănătoșire grabnică!
          Narcisele noastre albe nu mai înfloresc de o veșnicie. În fiecare an mama amenință că le va scoate pe toate. În schimb, am văzut în grădina unui bloc o frumusețe de narcise, cu flori foarte dese. Cred că le trebuie soare.

          1. Drugwash spune:

            Săr’na, încet-încet îmi revin, aproape că pot să mă aplec fără teama ca ceva să trosnească prin mine. XD

            La „tanti” la ţară – cîţiva kilometri distanţă de oraş – au ieşit narcisele într-o veselie. Mai ales cele galbene, de vreo două feluri (care au ieşit şi la mine), dar şi din cele albe deşi sînt un pic mai timpurii. Nu cred că e vorba de soare, nu diferă condiţiile; nici de apă, că acolo nu udă nimeni. Doar aerul ar mai putea fi de vină, sau pămîntul prea sec (sau prea îmbibat cu diverse chimicale).
            Mi-ar fi milă de ele să le scot, dar nici nu ştiu cum să fac să-şi revină.

    1. Irina spune:

      Da, efemeră, de altfel 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

