Îndoliate

Îndoliate

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Par atât de firave…

    1. Irina spune:

      Sunt, se pot scutura la orice adiere de vânt 🙂 .

  2. GEGELUTZ spune:

    De ce îndoliate?

    1. Irina spune:

      Pentru că ochiul care le-a surprins e „îndoliat”.

      1. GEGELUTZ spune:

        De ce? S-a întâmplat ceva rău sau doar ai o stare mai tristă?

        1. Irina spune:

          Nimic deosebit. Doar ce îmi servește viața de obicei. Ar fi trebuit să mă obișnuiesc de mult 🙂 . Partea bună e că acum pot scrie din nou 😉 . Cu toate că aș fi preferat să nu mai pot.

          1. GEGELUTZ spune:

            Ar fi păcat să nu mai scrii, Irina, să nu-ţi mai doreşti niciodată aşa ceva, te rog mult! Dacă nu e nimic grav, vei trece peste toate, important este să rămânem optimişti, chiar dacă de multe ori pare o utopie, şi să comunicăm cu cei care ne stau aproape. Mult noroc, Irina!

            1. Irina spune:

              Eu scriu doar când sunt tristă sau când mă deranjează ceva, nu pot altfel. Așa că, dacă e să aleg între a scrie și a nu mai putea scrie, prefer a doua variantă. Pot doar să-mi doresc să fiu în stare să scriu și într-o altă dispoziție, pozitivă 🙂 . Poate se va întâmpla și asta vreodată (încerc să rămân optimistă, după cum vezi). Numai bine și ție, Gina!

              1. GEGELUTZ spune:

                Şi eu, în ultima vreme, am „scris” doar când m-a enervat ceva foarte tare. Eu sper ca tu să încerci să-ţi schimbi obiceiul şi să scrii şi în momentele tale de bucurie, de dulce copilăreală, de nostalgie…Mulţumesc, Irina!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc pentru floare și pentru îmbrățișare, nu și pentru faptul că m-ai cobit 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Vai, dar cum am făcut asta…? ^^’
        Adică… e de rău sau e de bine? 😀

        1. Irina spune:

          Te mirai că am dispărut pentru o vreme din peisaj și mă îndemnai la scris 😃. Ei, iată ca minunea n- a ținut mai mult de trei zile. Nu știu dacă e de rău sau de bine. Nu mai știu.

          1. Drugwash spune:

            Ah, asta era! Pfiu, m-am liniştit! 🙂

            E de bine că eşti aici, că vorbim. Eşti o prezenţă plăcută, atît prin fotografiile deosebite cît şi prin gîndurile din (şi printre) cuvinte. Poate că ele, gîndurile, sînt mai triste uneori, dar tristeţea se atenuează împărtăşindu-le. Cel puţin aşa sper. 😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

