Jurnalul de sâmbătă (6)

      Sâmbătă valentiniană, cu inimioare de pluș, trandafiri roșii, șampanie, unghii pictate, inele de logodnă. Indivizi euforici, bălăcindu-se colectiv, într-un cazan cu spumă. Pe margini, adăpători uriașe, pline ochi cu vin fiert, din care se înalță, printre balonașe,  zeci de paie supradimensionate, menite să poarte licoarea magică în pântecele pârjolite de arșița interioară.

      Zaharicale pline de simțire. Iubire eternă, unică, irepetabilă. Astăzi, într-o  zi specială, valentiniană.  În rest, sesiuni clandestine de shopping, ca între fete, pantofi cumpărați pe furiș, țigări pitite prin buzunare, bani albi pentru beri negre ascunși la serviciu, printre dosare, rutină, ocheade, socializare. Minciuni nevinovate. Sarea și piperul oricărei conviețuiri fericite.

    Speranță. De fluture buimac, zbătându-și aripile în lumina fatală. De ghiocel ițindu-se anemic din zăpadă.

    Dor. De oameni care știu a simți curat. De viață vie, fără măști, minciuni, ipocrizie. De alb. De primăvară.

SAM_5161

19 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ai un huguleţ de la mine. Aşa, pur şi simplu, fără şnur bicolor şi bla-bla-uri. 😉
    Fie-ţi weekend-ul cît mai cald, în toate sensurile bune! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . Un weekend primăvăratic și ție!

      1. Drugwash spune:

        Săru’ mîna! 🙂

  2. Bursucel spune:

    E molipsitor dorul ăsta. De alb de ghiocel de primăvară… 🙂

    1. Irina spune:

      Se transmite prin simple atingeri de rază 🙂

  3. Ana spune:

    La noi e soare….de-ar veni si caldura aia bestiala…sa umble fetitele cu fustitele…hm…. 🙂
    Sa-nteleg ca te-ai zaharit si tu in weekend? 😉

    1. Irina spune:

      Să vină căldura, dar nu cea bestială, să rezist și eu la ultimul etaj 😆 .Eu nu prea m-am îndulcit, să nu dau în diabet, dar i-am privit pe alții care au făcut-o, m-am bucurat pentru bucuria lor 😉 .

      1. Ana spune:

        Si noi tot la ultimul etaj 😛

  4. Visul meu de primăvară e mai timid decât al tău….
    frig cu dinți….mi-e milă de bietul ghiocel…
    Să ai o săptămână primăvăratecă 🙂

    1. Irina spune:

      Și aici a fost destul de rece pentru această perioadă. Dar se pare că vremea se încălzește, vine primăvara 🙂 . O săptămână frumoasă!

      1. Să-i amintești când ajunge pe la tine că e și Canada pe listă :))

  5. mcooper801 spune:

    Imi place mult partea cu speranță/ fluture buimac/ ghiocel ițindu-se anemic din zăpadă….sa vina odata primavara…meriți un mărtișor pt ce/cum ai scris…..spor si inspi….in continuare

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . Va veni și primăvara, cu speranțe și mărțișoare aducătoare de noroc, ca în fiecare an. O zi frumoasă, cu parfum de primăvară!

  6. Alex spune:

    La mulţi ani de Mărţişor! O primăvară minunată, cu sănătate şi numai bucurii, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru, o primăvară frumoasă și vouă!

  7. Mi s-a făcut dor de tine și am zis să te caut, să văd pe unde ne umbli… De martie plin de petale de flori (așa mă păcălesc eu, că ninge afară a decembre) îți doresc o primăvară frumoasă! 🙂

    1. Irina spune:

      Hoinăresc, dacă tot a venit primăvara 🙂 . O primăvară frumoasă și ție, trebuie să ajungă și pe acolo!

  8. Alex spune:

    La mulţi ani pentru 8 Martie, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

