Podoabe

Podoabe

18 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Așadar la tine a poposit zăpada până acum?! Ține-o acolo încă vreo două săptămâni! 😉

    1. Irina spune:

      A mai rămas foarte puțină 😦 . De zile bune plouă continuu.

  2. Drugwash spune:

    He he he, ai văzut că unele bobiţe au fost mai şmechere şi şi-au pus pe căpşor căciuliţe de frunze? 🙂

    1. Irina spune:

      Uite că eu nu m-am gândit la asta 🙂 . Ai un simț al observației de invidiat 😆 .

      1. Drugwash spune:

        O, nici nu se compară cu al tău! Hai, nu fi modestă, c-am văzut ce ochi ai! 😎

  3. vax-albina spune:

    Of. Doar eu mă gândesc la un ceai când văd bobiţele?

      1. Irina spune:

        Dacă e să ne luăm după ei, eu am bifat aproape toate semnele. Înseamnă că am fost ”bătrână” dintotdeauna 😆 .

        1. Drugwash spune:

          … sau sînt ei cercetători cum sînt eu rabin afro-american! XD XD XD

    1. Irina spune:

      Eu chiar aseară am băut ceai de tei cu busuioc și măceșe 🙂 .

  4. Poteci de dor spune:

    Ohhh, mi-e dor de „peisajul” ăsta……

    1. Irina spune:

      O să vină în curând și la tine 🙂 .

  5. Beautiful picture! We are not there yet – no ice, no snow.

  6. cafeauata spune:

    Dragele de ele podoabe, ce frig cred ca le este… La noi ploua in draci, incepem sa fim depresizi!

  7. Alex spune:

    Ce fotografie frumoasă! Ultimele culori ale toamnei, înveşmântate în albul proaspăt al primei zăpezi. De-acum vom tot vedea astfel de frumuseţi hibernale.
    Weekend frumos, dragă Irina! 🙂

  8. Drugwash spune:

    La Mulţi Ani, Irinucă! Să fii sănătoasă în primul rînd şi-apoi să ai parte numai de bucurii şi împliniri! Şi cum coincidenţa întîmplătoare face să fie, Sărbători Fericite alături de cei dragi! Huguleţ mare-mare! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . Zile plăcute și ție, Dragoș!

      1. Drugwash spune:

        Săru’ mîna! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

