Miercurea fără cuvinte – Fereastră

Fereastra

Mai multe imagini AICI.

14 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Gigi spune:

    Nu știu alții ce spun, dar eu cred că pisica se simte bine ….aproape că vegetează în mijlocul vegetației atinse de toamnă! 🙂

    1. Irina spune:

      Așa părea, dar când ne-am apropiat s-a înviorat brusc, ba chiar a început să se joace cu noi, de parcă ne știa de o viață 🙂 .

  2. abbilbal spune:

    Zua Bună ! Îmi place fotogrfia ta.
    Să ai o zi faină şi liniştită, cu spor la tot ce faci

    1. Irina spune:

      O seară plăcută vă doresc și eu!

  3. Drugwash spune:

    Imaginea e idilică, dar zidul ăla nu ştiu cîte zile mai are, că iedera se bagă printre cărămizi ori prin chirpici cu rădăcinile aeriene şi fărîmă tot. 😉 Am avut şi eu zidul de la intrarea în pod plin de iederă de la vecini şi cînd m-am urcat să curăţ tremurau cărămizile cînd puneam mîna pe ele. Nici acum nu l-am reparat şi dacă o bate un vînt mai puternic să vezi ce „aerisire” o să am la pod! Ah şi mi-am adus aminte că s-a întins iar iedera anul ăsta, am văzut zilele trecute! 😦

    Am zis că-mi place mult imaginea ca mesaj artistic? Că prea par mereu critic şi nemulţumit, uitînd să menţionez şi părţile pozitive… 😳

    1. Irina spune:

      😆 Mie mi s-a părut chiar o căsuță din povești. Când am văzut și pisica, deja era prea mult 🙂 .
      Și eu, care am visat mereu la o casă îmbrăcată în iederă, dar nu au vrut ai mei, susținând că menține umezeala. Știau ei ce știau! De ce oare tot ce e plăcut/ frumos dăunează, într-un fel sau altul??? 😦

      1. Drugwash spune:

        Cred că frumuseţea persistă numai atîta vreme cît o priveşti de la distanţa optimă. Odată ce te apropii descoperi fisurile, imperfecţiunile şi atunci totul păleşte. Unii dintre noi (spun eu uitîndu-mă în oglindă) avem „darul” de a ne adînci în cunoaştere dincolo de limita de siguranţă, pierzîndu-ne în tristeţe şi nefericire. E greu să fii cu capul în nori şi cu picioarele pe pămînt, dar e mai rău să fii doar într-un fel.

        Din fericire sîntem capabili de a reveni la distanţa optimă din cînd în cînd pentru a putea aprecia frumuseţea. 😉

        1. Irina spune:

          Și eu am aceeași tendință, dar am întâlnit și lucruri, ba îndrăznesc să spun și oameni care mi-au plăcut la fel de mult în timp 🙂 . Dar în majoritatea cazurilor a funcționat principiul despre care spui și tu. Acesta este ”blestemul” nostru 😦 .

          1. Drugwash spune:

            Învăţăm să acceptăm lucrurile pe care nu le putem schimba, cum ar fi sinele propriu. Pe unele le iubim (la prima vedere, eventual) şi de aceea le luăm „la pachet” cu imperfecţiunile lor. 😉

  4. domnuio spune:

    Spectaculoasă fereastră și super adăpost pentru pisu 🙂
    Mi-a plăcut mult poza !
    happy ww

    1. Irina spune:

      Nici eu n-aș fi mai plecat de acolo, atât de plăcut era. Pisicuța era o răsfățată, n-a ezitat deloc să se joace cu noi, n-am scăpat de ea în niciuna dintre fotografiile făcute (nu că am fi vrut). 🙂
      Toate cele bune!

  5. CARMEN spune:

    o fereastra de poveste! Câta pace si armonie, ce frumusete! 🙂
    happy WW!

  6. Poteci de dor spune:

    fereastră spre… visare! Tare frumos!

  7. Alex spune:

    Ce frumos ancadrament la acea fereastră cu pisică! Îmi place la nebunie roşul aprins al frunzelor iederei, la ceas de toamnă.
    Numai bine, dragă Irina! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

