Autumnală

Autumnală

13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. irinucaaaa, ce frumoasa…ce calda, ce vesela..acum am deschis „reader-ul”” si ce sa vezi, floricica ta imi zambea jucausa !! mi-ai facut ziua !!

    1. Irina spune:

      Mă bucur 🙂 . Așa e pentru mine toamna, numai zâmbet.

  2. Gigi spune:

    Wow! ce floare frumoasă! 🙂
    Complimente fotografei!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 .

  3. Drugwash spune:

    … şi floarea strigă necontenit: „ofer zîmbete rupte din soare…!” 😉
    Chiar aveam mare nevoie de zîmbet. Mulţumesc frumos, Irinucă! 🙂

    1. Irina spune:

      Tot Bulevardul era plin de astfel de zâmbete rupte din soare 🙂 . Natura ne zâmbește, dacă îi zâmbim și noi.

      1. Drugwash spune:

        Preferabil nu cu toporul ori ferăstrăul în mînă. 😀

        1. Irina spune:

          Uneori mai trebuie și curățată de uscături 😉 .

  4. Ana spune:

    Culoarea mea preferata!

    1. Irina spune:

      Daaa, Ana, e atât de caldă 🙂 .

  5. Alex spune:

    Este minunată! Nici n se poate ceva mai frumos, în acest superb anotimp!

    1. Irina spune:

      Așa simt eu toamna: caldă, blajină, colorată, parfumată. N-aș vrea să se termine niciodată 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

