Abandonați

on

Abandonați

23 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mishuk spune:

    neeeahhh… știi cum se spune? pentru fiecare pui există o oală…
    abandonați de…?

    1. Irina spune:

      Abandonați de mama lor prea devreme 🙂 . De obicei, găinile (”cloștile”) au grijă de puii lor mai mult timp, până îi fac mai mari. Aceasta s-a plictisit prea repede și i-a lăsat să se descurce singuri 🙂 . Mai bine zis, i-a lăsat doar în grija oamenilor.

      1. Mishuk spune:

        irina… greutățile te fac mai bun, mai puternic…experiența te învață… ce-i drept… în cazul găinilor sfârșitul e același,,, nu prea le apucă bătrânețea… dar noi oamenii… trebuie să învățăm de mici…

  2. vax-albina spune:

    Spune-mi că e ceva normal.

    1. Irina spune:

      Oarecum 🙂 . Noi nu am crescut niciodată pui scoși la incubator, ci doar după metoda tradițională. În general, cloșca stă mai mult timp cu ei, dar anul acesta toate i-au părăsit mai devreme. Cred că din cauza căldurii. Anul acesta au scos pui mult mai târziu decât de obicei. Primăvara e sezonul puilor, nu vara :). Dar primăvara a fost cam rece și găinile nu s-au arătat doritoare să devină mame 🙂 .

      1. vax-albina spune:

        Recunosc că habar nu am ce să-ţi răspund. Poate doar să te trimit la simona de pe blogspot, deşi e posibil ca acolo să te fi întâlnit iniţial. Ea trebuie să ştie.

  3. racoltapetru6 spune:

    Eu credeam că numai printre oameni și cuci se întâmplă abandonuri… Mare e grădina lui Doamne-Doamne! 😦

    1. Irina spune:

      Mai devreme sau mai târziu, toți suntem ”abandonați” 🙂 .

  4. july spune:

    nemultumite de indemnizatia CCC ? :)))

    1. Irina spune:

      Probabil 😆 . S-au emancipat și cloștile! 😆

      1. july spune:

        sunt la inceput, sa vezi ce de drepturi au daca invoca protectia maternitatii :)))

        1. Irina spune:

          Deja sunt pe cale de dispariție, în majoritatea gospodăriilor au fost înlocuite de incubatoare 🙂 .

  5. Poteci de dor spune:

    Oh, i-aş lua eu dar… 🙄

    1. Irina spune:

      Sigur nu ți-i dă bunica, sunt odoarele ei cele mai de preț din ogradă 😉 .

  6. GEGELUTZ spune:

    Vreau și eeeeeeu! Ce le-ar mai plăcea în balconul meu plin cu plante! 😦

    1. Irina spune:

      Ei sunt obișnuiți să alerge liber peste tot, toată curtea e a lor, ba mai ies și la stradă, nu știu dacă s-ar acomoda într-un balcon. Dar o să le transmit invitația. 🙂

      1. GEGELUTZ spune:

        😀 Spune-le că-i las și prin apartament! Sau îi scot dimineața în parcul din fața blocului și-i recuperez când vin de la serviciu. 😀

    1. Irina spune:

      Nu i-am numărat 😆 .

  7. Alex spune:

    Of, mititeii de ei! Dar puii de găină sunt descurcăreţi, nu se lasă cu una, cu două.
    Părinţii mei avut cândva o cloşcă care la fel şi-a părăsit puii. Atunci s-a întâmplat ceva grozav: i-a adoptat un cocoş mare şi pintenat, care cloncănea precum o cloşcă!!! Noi i-am spus „tăticul” şi l-am iubit mult pentru devotamentul lui faţă de bieţii puişori.

    1. Irina spune:

      Un tătic model, se pare! Cu atât mai mult cu cât povestea e în lumea păsărilor 🙂 .

  8. Fairytale spune:

    Am mai avut si noi closti iresponsabile ca a ta..sunt si mame de copii asa, barem pasari, sau animale, desi uneori animalele sunt mai oameni decat unii oameni. Noi am avut o data la tara o gaina care tot voia sa cloceasca si ai mei nu au mai pus-o. Seara puii pe care ii lasase o closca, si erau destui de maricei i-a bagat in cotet cu gainile..Ce sa vezi, a doua zi, gaina-closca ii adoptase pe toti, si i-a crescut pana aproape se facusera cat ea. Nu am mai avut insa o asemenea gaina niciodata. O chema Galina, am taiat-o insa tarziu..tarziu…cand era foarte batrana, ca ne era draga.Sunt niste dragalasi, imi plac asa mult puisorii.

    1. Irina spune:

      Și noi am mai reunit familii de pui, așa. Când o cloșcă avea prea puțini pui, bunica îi dădea alteia care avea pui de aceeași vârstă. Nu toate îi acceptau însă, unele îi recunoșteau pe cei străini și îi ciupeau.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

