Miercurea fără cuvinte – Înflăcărați

Îmbujorați

Mai multe imagini vă oferă Carmen.

16 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Fairytale spune:

    Sunt foarte frumosi trandafirii, de aceea imi si place vara pentru frumusetea florilor.O zi buna iti doresc!

    1. Irina spune:

      Mie vara nu prea îmi place, doar florile ei 🙂 . O zi frumoasă și ție!

  2. Poteci de dor spune:

    Nu mai pot de dragul lor!

    1. Irina spune:

      Și mie îmi plac trandafirii, au flori elegante, sunt parfumați, înfloresc de primăvara până toamna târziu, sunt florile ideale pentru orice grădină 🙂 .

  3. july spune:

    Am curtea plina de trandafiri, si cand bate vantul imprastie un parfum ……. Sunt frumosi tare !

    1. Irina spune:

      Și noi avem peste 20 de tufe, de toate culorile 🙂 . Eu zic să tot bată vântul, că eu nu mă supăr 🙂 .

  4. racoltapetru6 spune:

    Îmi plac chiar și spinii lor, care le dau un caracter aparte! 😉

    1. Irina spune:

      Frumoși și inaccesibili 🙂 .

  5. Maria Pătra spune:

    Și frumoși… Trandafirii sunt preferații mei! Pup, Irina! O zi frumoasă!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Maria 🙂 . Toate cele bune și ție!

  6. anastasia spune:

    Avantajul celor ce au curte! 🙂
    Seară frumoasă, Irina!

  7. GabiA spune:

    Frumosi trandafiri! O seara placuta!

  8. CARMEN spune:

    înflacarati, catifelati, suavi si distinsi! superbe sunt aceste flori!
    happy WW!

  9. Vulpita spune:

    … Incarcati de frumusete, delicatete si culoare!
    Numai bine iti doresc!

  10. Alex spune:

    Sunt superbi! Culoare, parfum, formă, catifelare…. trandafirii sunt flori minunate.
    Cred că sunt o frumuseţe trandafirii din grădina voastră.
    Numai bine, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Într-adevăr, Alex, dau farmec grădinii, mai ales în perioada de maximă înflorire (iunie).
      O zi frumoasă!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

