Seară dunăreană

Seară dunăreană

Asfalt încins…țipete stridente de copii…cărucioare purtate cu fală, în șir indian…arătări cârlionțate alergând mărunțel, trase de lanț, de la înălțimea pantalonilor scurți …prea scurți…burți, multe burți…peste aceeași pantaloni scurți…mult prea scurți …rochițe croite la indigo, cu aceeași curelușă insesizabilă în talie….flori, multe flori…pe rochii mai multe decât în iarbă… creste… țepi…cefe late…tatuaje…mers de babuin, în pantaloni mulați turcoaz, coniac sau verde-petrol…înjurături aruncate printre dinți…hohote gâjâite, lăsând dâre generoase de parfum…,,ginerica era de la mine din facultate, fată”… ,,vrei apă, mami? gata, acum, acum”…,,hai să vă fac o poză, cu tati, fă-mi și mie una acum, uită-te la tati, mami”…,,zice că lucrează câte două săptămâni, două săptămâni stă acasă…le dă 15 milioane…mare mincinos, măi omule”…,,toate-s numai după bani, frate, uită-te la ele, nu vezi una altfel, toate-s numai după bani”…miros de mici…țânțari…câini tolăniți pe iarbă…sticle de bere plutind în derivă, în căutarea unui mesaj…ochelari negri într-o șalupă purtată de valuri…valuri…albastre, galbene, verzi…cenușii…vaiet de pescăruși…

 

18 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Poteci de dor spune:

    Ioi, ce să dau la schimb pentru o seară aşa? 😀

    1. Irina spune:

      😆 Ți-aș da-o cu mare drag, fără nimic la schimb, dar nu îmi stă în fire să ofer altora ce mie nu îmi place 😉 .

      1. Poteci de dor spune:

        Atunci facem jumi-juma, să fie bine. Sau rău doar pe jumătate 😀

  2. GEGELUTZ spune:

    Mai bine rămân unde sunt! După cum încep să te știu eu, ai făcut multe, multe poze frumoase pe acolo, Ni le arăți și nouă, dacă suntem cuminciori?Vacanță plăcută în continuare, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Nu am făcut fotografii, Gina. Nu am avut dispoziția necesară, deși luasem aparatul la mine. Am ieșit să îmi limpezesc gândurile, să respir aer curat, dar mai mult m-am enervat 😦 . Mulțumesc pentru urare. Sinceră să fiu, parcă aș vrea să se termine. Nu e chiar o vacanță în adevăratul sens al cuvântului 🙂 .

      1. GEGELUTZ spune:

        Chiar îmi pare rău că nu te simți bine pe acolo. Nu poți să evadezi? 😀 Sper să găsești și ceva care să te distreze, să nu-ți ratezi vacanța, că ar fi păcat! Vreau și eu vacanțăăăăăă!!!!! Te îmbrățișez, Irinucă!

  3. Mihai Oprea spune:

    Mai putin sticlele in deriva, ar putea fi oriunde… Rotterdam, or anywhere…

    1. Irina spune:

      Poate și vaietul de pescăruși 🙂 .

      1. Mihai Oprea spune:

        Da, asta clar! La Cluj nu prea avem…

  4. racoltapetru6 spune:

    Selectez eu doar ce-mi convine… 😉

    1. Irina spune:

      Bănuiesc eu cam ce ți-ar conveni, Petru, florile, cu siguranță 😉 .

  5. vavaly spune:

    mie mi a ramas gandul la burti. off asa de multe burti la oamenidin ce in ce mai tyineri si la fete ce ar trebui sa fie tinere si frumoase.

    1. Irina spune:

      Asta m-a frapat și pe mine, Vali 😦 . N-am nimic cu oamenii grași, dar nu știu de ce, poate și pentru faptul că sunt eu foarte slabă, îmi sunt oarecum antipatici. Partea rea e că burta asta e purtată cu fală, mai ales de reprezentanții sexului ce s-ar vrea puternic 😉 . E chiar îngrijită, nu știu cum să-ți spun. A ajuns un fel de marcă a bărbăției, bieții de ei. Nu ai burtă, nu ești bărbat. Am avut un amic care suferea mult din cauza asta 😆 .

  6. Ana spune:

    Din tot ce ai scris nu poci ca sa accept tantarii….in rest chiar si sticlele de bere in deriva ma lasa rece…

    1. Ana spune:

      Adica…tulaaai cum o iesit! :)))))….adica vroiam sa zic ca poza e grozava , ca amalgamul de cuvinte l-am simtit ca si cum as fi fost acolo , in postarea ta…nu ca nu sunt impresionata….Vaaai , ce tolomaca sunt! :)))))

      1. Irina spune:

        Stai liniștită, Ana, te înțeleg perfect 😆

    2. Irina spune:

      Țânțarii sunt motivul principal pentru care am refuzat să petrec măcar o seară acasă, la țară, în vara asta. Că tot mă întreabă toți, de cum mă văd, de ce încă n-am plecat la țară 😆 . Ei, uite de-aia, că nu-mi place praful, nu-mi plac muștele, țânțarii, nici cântatul de cocoși și mugetele de vaci care mă trezesc de la 5 dimineața, nici mirosul de grajd care vine constant din curțile vecinilor, nici manelele urlate pe la colțuri. Și ar mai fi multe, dar mă abțin, deocamdată 😉 .

      1. Ana spune:

        Suficiente motive….suficiente… 😀

Cuvântează, dacă ți-este voia!

