Rochița-rândunicii

on

Rochița-rândunicii

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alex spune:

    Cat este de frumoasa! O floricica simpla, dar de un alb pur. Cand eram copil, ma amuzam de fiecare data de numele acestei flori. Imi inchipuiam randunica imbracand rochite albe, precum aceasta floare! 😀
    O zi minunata, draga Irina!

    1. Irina spune:

      Și eu mă întrebam de ce i se spune așa 🙂 . O zi plăcută și ție!

  2. Poteci de dor spune:

    Eleganţă în stare pură

    1. Irina spune:

      Da, eleganța dată de simplitate și naturalețe . 🙂

  3. Fairytale spune:

    Cata frumusete, n-am mai vazut demult aceasta floricica!Zi buna sa ai!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. Zi frumoasă și ție!

  4. Drugwash spune:

    Mi-aduce aminte de copilărie, se umplea grădina, la un moment dat, de „rochiţe”. Unde or fi dispărut… „rochiţele” şi vremurile frumoase…? Eh, avem un prezent de care să ne îngrijim. Weekend cît mai plăcut, aşadar! 🙂

    1. Irina spune:

      În grădina mea încă mai sunt rochițele, chiar dacă sunt privite ca buruieni.
      Cât despre vremuri, chiar azi vorbeam cu un prieten care îmi povestea cum făcea sărituri în Dunăre, ”pe vremuri”, în adolescență. Am realizat în acel moment că începem să îmbătrânim 😆 .
      Weekend liniștit și ție!

      1. Drugwash spune:

        Ah, acum chiar m-ai deprimat. Îmbătrînim…? Pfuai, fir-ar! Unde eşti tu „tinereţe fără bătrîneţe şi viaţă fără de moarte”…? 🙄

        Săr’na, azi nu ies din casă, mă „înec” c-o ţuică şi niscai filme. Să-ţi fie bine! 🙂

  5. Bursucel spune:

    Frumoasă floare! Și numai bună de inspirație pentru o rochie de vară! 😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

