În așteptare

on

În așteptare

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Mélanie spune:

    „en attendant Godot…” 🙂 N.B. ador titlurile posturilor tale, mereu la subiect si la… obiect! 🙂 o dupa-amiaza formidabila, dupa planu’ si placu’ tau… ❤

    1. Irina spune:

      Dacă tot sunt zgârcită în cuvinte, încerc măcar să găsesc unul și bun 🙂 . Nu de puține ori am întârziat sau chiar am renunțat să public ceva pentru că nu găseam titlul potrivit 😆 .O seară plăcută, Mélanie!

      1. Mélanie spune:

        come on, Cappy gal, express yourself! 🙂 o zi splendida si amicale gânduri… ❤

  2. Alex spune:

    Superba imagine! Frumos l-ai surprins pe „cracanila” stand pe superbul trandafir, in asteptare.
    O seara frumoasa, draga Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Pe cât de mult îmi plac trandafirii, pe atât de mult nu-mi plac păianjenii 😆 . Dar sunt cam peste tot, printre flori. O seară plăcută, Alex!

  3. Drugwash spune:

    Atît de tare mă fascinează culoarea încît nu sînt în stare să spun nimic inteligent. Dar înţelegi tu ce-i de înţeles şi din asta, nu? 😉

    1. Irina spune:

      Trandafirul trandafiriu are și un parfum tipic trandafiresc, amintindu-mi de fiolele cu parfum bulgăresc din copilărie 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Aici nu pot comenta – nu m-am jucat cu parfumurile niciodată. Mirosurile artificiale mă irită îngrozitor. Dar te cred pe cuvînt de trandafir. 😀

Cuvântează, dacă ți-este voia!

