Capcane

on

Capcane

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. GEGELUTZ spune:

    Ce chestii interesante!

    1. Irina spune:

      N-am avut timp să le privesc mai cu atenție, să văd dacă sunt și eficiente 😆 .

  2. Poteci de dor spune:

    Ele par frumuşele şi interesante dar dacă aş fi o musculiţă sigur mi-aş schimba părerea 😀

    1. Irina spune:

      Daaa, în momentul acela m-am gândit și eu că nu mi-aș mai dori așa mult să zbor, cel puțin nu la dimensiunile unei insecte 😆 .

  3. vax-albina spune:

    Foarte interesant.
    Explică, te rog, şi pentru cei ca mine. Sunt florile plantei?

    1. Irina spune:

      Nici eu nu știu. Din ce am citit acum, se pare că sunt tot un fel de frunze modificate, capcana conținând o substanță dulce care atrage insectele, apoi le digeră.

  4. Drugwash spune:

    Ha ha ha şi hi hi hi –
    Numai gîză să nu fii:
    În clondir dac-ai picat,
    Eşti mîncat!
    😀

    1. Irina spune:

      Licoarea adormitoare
      Te doboară din picioare.
      În zadar ai aripioare,
      Capcana-i fără scăpare. 😆

      1. Drugwash spune:

        Adevăr grăit-ai, fată:
        Licoarea te-adoarme-ndată
        Şi scăpare nu mai ai –
        Eşti „halită”. Vai!!!
        😆

Cuvântează, dacă ți-este voia!

