Mărgele

on

Mărgele

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Uaaa, ce frumoase sînt! Zici că-s sidefate! 🙂

    1. Irina spune:

      Da, parcă sunt de sticlă 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Asta fusese prima opţiune, dar mi-a părut prea… comună. Şi-apoi nu voiam să deviez atenţia spre Hermann Hesse şi „Jocul…” lui. 🙂 Oops, tocmai am făcut-o! 😳

        Enjoy the weekend! 😉

  2. aura spune:

    Mi-ar place niste cercei sau o bratara din bobite. 🙂

    1. Irina spune:

      Eu am ceva asemănător, dar roz și nu din bobițe comestibile 🙂 .

  3. Alex spune:

    Cât sunt de frumoase! Şi îmi închipui ce dulci şi gustoase.
    Foarte frumos „portret”.
    Să ai un weekend minunat, dragă Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Alexandru! Sunt cam acrișoare, să știi. Duminică frumoasă!

  4. Mélanie spune:

    „mor” dupa ele… chiar ieri le-am degustat deasupra unui „sorbet” de fructe rosii… 🙂

    1. Irina spune:

      Da, sunt decorul ideal pentru un desert 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

