Ispita

on

Ispita

6 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    „Vă rugăm, nu deranjaţi – sîntem în pauza de prînz!” 😀

    1. Irina spune:

      Îți imaginezi ce desert parfumat? Parcă regret că nu sunt albină. Doar că nu mi-ar fi plăcut să locuiesc într-un stup, ar fi fost mult prea aglomerat și prea gălăgios pentru mine 😆 .

      1. Drugwash spune:

        Hahahahaha!!! 😆 Aglomeraţia asta văd că e o mare problemă pentru tine. Adevărat, şi eu o urăsc. Din cînd în cînd e bine totuşi să ai cîteva ajutoare de nădejde – dar în mod sigur nu un trîntor (ca mine)! 😛 😆

        Cît despre desert, ce să mai vorbim – rîuri de lapte şi miere! Oops, parc-am mai zis să nu mă împac nici cu una nici cu alta; fir-ar, aş muri de foame acolo! 😆

        1. Irina spune:

          Dacă ar fi să mă bazez pe lapte și miere, aș muri deshidratată, aș avea nevoie de ceva săruri perfuzabile 😆 .Nu-mi fac griji, oricum n-o să ajung în Rai! 😆

          1. Drugwash spune:

            Păcătoaso! 😛 Înseamnă că ne întîlnim în subsol, la frate-meu, responsabilul cu cazanele de smoală. 😆

Cuvântează, dacă ți-este voia!

