Sărutul

on

Sărutul

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    O fi dulce sărutarea, că umedă e sigur! 😉

    1. Irina spune:

      Cred că e cam acră, vișine fiind 🙂 .

  2. GEGELUTZ spune:

    Mamăăăă, ce-mi plac vișinele!!! Mi-ai făcut o poftă!

    1. Irina spune:

      🙂 Anul acesta sunt cam puține, ici-colo câte una-două.

      1. GEGELUTZ spune:

        Întotdeauna sunt cam puține, nu știu cum se face. Ce-mi place mie este rar, scump sau nesănătos. 😦

  3. Mélanie spune:

    French kiss, of course… 😉 ador visinele ce nu-s populare-n sud-vestu’ Frantei, „detronate” de cirese… 🙂 sanatate, o zi senina si-o saptamâna optimista! amicale gânduri si cu drag… ❤

    1. Irina spune:

      Mie îmi plac doar în compot, dulceață sau vișinată. Așa, în stare proaspătă, sunt cam acre pentru gustul meu 🙂 . O săptămănă frumoasă și ție, Mélanie!

  4. Drugwash spune:

    Îmi pare un sărut „politic”… dacă te gîndeşti bine, cea de jos o pupă pe cea de sus în… 🙄

    1. Irina spune:

      Măi, ce răutăcios ești tu azi 😆 .

      1. Drugwash spune:

        Ce, n-am dreptate?! 😛 😀
        Hai că nu-s răutăcios, doar un pic mahmur poate. 😳

Cuvântează, dacă ți-este voia!

