Indigo

on

Indigo

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Ce-mi place culoarea asta!

    1. Irina spune:

      Am ezitat între albastru și violet. Am ales indigo 🙂 .

  2. Drugwash spune:

    Parc-ar fi drapele de UE ferfeniţate. Se zice că am gura aurită… 🙄

    1. Irina spune:

      Uite că la asta nu m-am gândit 😆 . S-ar putea să fi luat vântul câteva stele, nu-mi ies la număr. Să fie asta tot un semn? 😆

      1. Drugwash spune:

        Cred că şi tu s-ar putea să ai gura aurită… 😆

  3. Alex spune:

    N-am stiut niciodata cum se numesc aceste flori, dar mi-au placut mereu, pentru aceasta culoare superba.
    O duminica frumoasa, draga Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      La noi li se spune ,,stufușor”, probabil din cauza formei frunzelor. Duminică frumoasă și ție!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

