Dovlecei umpluți

on

         Un prânz de vară pe cinste, ușor și gustos. Eu am preferat o umplutură fără carne, din orez și legume (puțină ceapă, morcov, rădăcină de pătrunjel, ciuperci și verdețuri- mărar, cimbru, pătrunjel), călite în puțin ulei, legate cu un ou și colorate cu o lingură de pastă de tomate. Am lăsat apoi bărcuțele la cuptor, pe pat de roșii și verdețuri, până când mirosul îmbietor m-a chemat în bucătărie (cam 30 de minute în tavă acoperită cu folie de aluminiu, apoi încă vreo 15 fără folie, să se rumenească). Iată și rezultatul vizual,  pe cel gustativ vă las să vi-l imaginați. 🙂

Dovlecei umpluți 1 Dovlecei umpluți 2

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Ah, de data asta nu m-ai nimerit: nu-mi plac dovleceii nici să ştiu că mor de inaniţie. 🙂 Dar trebuie să recunosc totuşi că la capitolul aspect nu am ce-ţi reproşa, au ieşit super! 🙂

    1. Irina spune:

      Nici eu nu prea mă omor după ei, dar stomacului meu îi plac 🙂 . Încerc să mă bucur de ce îmi priește și să nu mai stau cu gândul la ce îmi creează probleme 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Vezi ironia naibii: ce-i bun nu-ţi place, iar ce-ţi place nu-i bun?! 🙂

  2. racoltapetru6 spune:

    Pe mine m-ai nimerit direct în poftă! Arată deosebit și cu atât trebuie să fie mai buni. Eu îi consum și pane sau în ciorbe. Doar cruzi îi evit! 🙂

    1. Irina spune:

      Eu am stat cu gândul la ei trei zile 😆 . Au ieșit exact cum mă așteptam, e pentru prima dată când gătesc așa ceva. După cum bănuiam, s-a dovedit că sunt mult mai prietenoși pentru sistemul meu digestiv decât ardeii umpluți.

  3. Mélanie spune:

    opera de arta, Irinuca… 🙂 ador legumele – în general si dovleceii albi(cruzi?) – în special – din care fac uneori si-o ciorbica! 🙂 pot „supravietui” fara carne, în nici-un caz fara legume si fructe! seara placuta si gânduri însorite… ❤

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Mélanie 🙂 . Și eu cred că aș putea supraviețui fără carne, mai ales vara o evit cât pot. Partea proastă e că nu prea pot consuma fructe și legume în stare crudă, din cauza intestinului meu iritabil 😦 . O seară frumoasă și ție!

  4. Alex spune:

    Grozav de bine arata. Parca le simt si mireasma prin ecran! Musai trebuie incercata reteta. Promit!

    Numai bine, draga Irina! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

