Văpaie

on

Văpaie

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    „Să nu uităm nicicînd
    Să iubim trandafirii –
    Ei sînt pe-acest pămînt
    Un simbol al iubirii…”
    😉

    1. Irina spune:

      Da, durează la fel de puțin 😀 .

      1. Drugwash spune:

        Cît de cinic… Nu, nu e adevărat… nu întotdeauna. Iubirea durează atît cît îi dai voie s-o facă, atîta vreme cît crezi în ea şi-ţi doreşti să trăiască. Trandafirii sînt frumoşi, dar nu sînt altceva decît flori efemere, la fel ca oricare altele. Sentimentele umane au cu totul altă întindere şi mai ales e nevoie de doi ca să rămînă vii, înflăcărate, dar pot rezista chiar şi în singurătate, în expectativă, în speranţă – fie ea şi deşartă. 😉

        1. Irina spune:

          Sunt expertă în ultima variantă 😉 . Iubirile mele, chiar și cele adolescentine sau mai ales acelea, au fost mereu în contratimp. Am senzația că nu pot iubi decât neîmpărtășit, e o disfuncție și asta. E ca atunci când îți dorești mult un lucru pe care îl tot vezi în vitrina unui magazin, dar nu ți-l permiți, iar când reușești într-un final să ți-l cumperi, ți se pare banal . Sau poate am plăcerea suferinței (un soi de masochism, așa). Sau poate sunt atât de perfecționistă încât nu aș putea iubi pe cineva care iubește o persoană atât de imperfectă cum sunt eu. Nu i-aș putea tolera absența simțului critic ( e și unul dintre motivele pentru care nu îmi doresc copii, nu vreau să existe riscul de a-mi duce mai departe genele ,,rele”). Cert este că nu sunt făcută pentru o iubire căldicică, mocnită, conjugală, casnică. M-aș plictisi teribil în absența oricărei incertitudini sau provocări (lucru probat, nu vorbesc fără dovezi). 🙂

          1. Drugwash spune:

            Hmmm, semănăm destul de mult în anumite privinţe, însă nu în toate. Eu urăsc incertitudinile, nu-mi plac împărţirile cu rest. Şi mai ales nu-mi plac surprizele, fiindcă – cel puţin în cazul meu – au tendinţa de a fi majoritar neplăcute. 🙂

            În ce priveşte copiii, din cîte ştiu ei iau foarte mult din caracterul bunicilor, mai mult decît din cel al părinţilor, după un şablon pe care nu-l cunosc decît vag. Cred că ai putea risca un pic. 🙂

            1. Irina spune:

              Păi și eu urăsc incertitudinile, nu îți imagina că ar fi vreo fericire 😆 . Cât despre surprize neplăcute, am avut și eu din plin. De aceea, probabil, am ajuns să fac tot felul de scenarii dinainte, să nu mă prindă nepregătită 😉 . Nici nu îți imaginezi ce imaginație am 😆 . Întotdeauna mă aștept la ce e mai rău. Totuși, mi s-a dovedit că nici o ”iubire” liniștită nu mă poate face fericită. O ”iubire” în care toate zilele sunt la fel, în care știi cum vei fi salutată dimineața și ce cuvinte de noapte bună vei auzi, în care ora ieșirilor în oraș este mereu aceeași, iar fiecare întâlnire decurge după același ritual. Aș înnebuni să duc o așa viață, cum văd la majoritatea din jurul meu, de altfel. Culmea e că toți acești oameni par nu mulțumiți, fericiți chiar. Ce și-ar putea dori mai mult? Prefer să am parte de mai puține momente plăcute, dar intense și inedite, decât de o viață lungă, liniștită, dar monotonă. Cred că am stat prea mult cu nasul în cărți 😆 .
              Cât despre copii, nici bunicii nu sunt perfecți, așa că … 😀 .

              1. Drugwash spune:

                Eşti o cusurgioaică, aia e! 😛 😆

                Ia mai lasă tu cărţile şi profită de tot ceea ce se poate, chiar şi de clipele alea „previzibile”, „monotone” sau oricum le-ai numi, fiindcă de cele mai multe ori ăsta e cel mai bun lucru pe care-l primim în viaţă; sînt altele mult, mult mai rele şi ne răsar în cale precum ciupercile după ploaie – ar fi păcat să lăsăm chiar şi cel mai firav zîmbet necules, din motive de… perfecţionism. Şi crede-mă: îţi vorbeşte un afurisit de perfecţionist! 😉

                Te pup, o seară plăcută! 🙂

                1. Irina spune:

                  Mulțumesc, o seară plăcută și ție! Și răcoroasă, la noi e deja văpaie! 🙂

                  1. Drugwash spune:

                    Săru’ mîna! Aici e plăcut, un pic de vînticel şi cîţiva nori răzleţi. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

