Desert estival

on

Căpșune

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Nu-s bune, că fac urticarie de la ele. Nu-s bune deloc, deloc, deloc! 😛 😆

    1. Irina spune:

      Offf, îmi pare rău 😦 . În cazul meu, este exact invers. Sunt printre puținele fructe care nu îmi fac rău, pentru că nu fermentează.

      1. Drugwash spune:

        Ei, da’ ce crezi că mă împiedic eu de atîta lucru?! Dă-mi tu căpşune, că pînă nu-mi plesneşte burta nu mă opresc din mîncat! 😆

  2. racoltapetru6 spune:

    Desertul ăsta îl consum în fiecare zi, până or mai fi pe piață. Aștept să ne oferi și niște cireșe dolofane! 🙂

    1. Irina spune:

      Cireșe am avut doar câteva amare, cât să fac un compot, și nici acelea coapte bine. Nu le-am lăsat să se înnegrească de teamă că nu ne-ar mai fi lăsat nimic graurii 😦 . Compotul a ieșit delicios, totuși 🙂 .

  3. Alex spune:

    Dupa gustul meu, acestea sunt cele mai delicioase fructe de primavara! Nu ma satur niciodata de capsuni. Cand eram copil, mergeam cu scoala la cules de capsuni si atunci ma saturam cu adevarat de aceste delicioase fructe.
    Numai bine, Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Și după gustul meu la fel 🙂 . Toate cele bune, Alex!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

