Intrusul

on

Intrusul

9 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    După cum spunea Ruxandra recent, chiar şi buruienile au uneori flori frumoase ce merită admirate. 🙂 Chiar dacă nu-s „domesticite” şi dorite în grădină, produc aceleaşi senzaţii de gingăşie şi frumos. 😉 Frumos să-ţi fie şi weekend-ul, Irinucă! 🙂

    1. Irina spune:

      Mie chiar îmi plac ,,buruienile”, florile sălbatice în general. Au un aer rebel în care mă regăsesc. 😉 Mai erau și niște nalbe sălbatice în grădină, dar era pământul prea moale, după ploaie, și n-am putut răzbate până la ele 🙂 . Duminică plăcută și ție!

      1. Drugwash spune:

        Da, am fost şi eu anul trecut la un amic la ţară şi era terenul plin de tot felul de floricele de care n-aveam habar dar arătau frumos. 🙂

        Şi aici plouă de ieri dimineaţă, abia am prins o fereastră să ies la magazin după mălai, altfel făceam foamea. Dihania s-a scuturat toată de la ploaie, piersicii s-au cocoşat pînă la pămînt – cel de lîngă magazie ajunsese lîngă zidul holului. L-am proprit cu nişte stinghii, dar cît o ţine…

        Hai, s-auzim de bine! 🙂

        1. Irina spune:

          Nu îmi mai spune de ploaie! 😦 Ieri m-a prins în oraș și am răcit, peste noapte m-am trezit cu dureri în gât :(( . Astăzi iar am cam tremurat, la țară. Acolo e mai rece decât în oraș, întotdeauna. Am văzut dihănii ca ale tale pe marginea șoselei, dar tot nu știu ce sunt 😆 .

          1. Drugwash spune:

            Of, şi tu eşti sensibilă ca şi mine cu gîtul. 😦 Vezi de nişte vitamina C, preferabil din fructe. Şi nişte miere cred c-ar fi bună; mie nu-mi place, n-o suport, dar ştiu că e benefică.

            Cu frigul nu mă împac nici eu, deloc, dar cînd n-ai ce face… Barem tu poţi să faci o baie fierbinte să scoţi răceala – la mine mai greu.

            Ai grijă de tine! 😉

            1. Irina spune:

              Da, una-două răcesc în gât 😦 . Culmea e că am mâncat înghețată acum câteva zile și n-am avut nimic, iar ieri nici măcar nu mi-a fost rece, cu toată ploaia. Cred că am luat vreun virus. Nici eu nu mă împac cu mierea, are efect laxativ (am intestinul iritabil) .O să încerc o gargară cu apă cu sare sau cu ceai de mușețel.

              1. Drugwash spune:

                Tare mi-e ca problema să nu fie de la îngheţata aceea, fiindcă efectul apare un pic întîrziat de obicei.
                Eu aş zice să mănînci lămîie (cu puţin zahăr dacă n-o suporţi crudă) – aşa îmi dădeau ai mei cînd eram mic, de mi se strepezeau dinţii. 🙂

  2. geladumi spune:

    Am si eu intrusi; unul roz, doi albi si nus mai stiu cati din astia violetii…Nu stiu cum i-a scapat barza di cioc 🙂 in gradina mea de flori, dar imi plac foarte mult! Ploaia asta mi-a stricat si mie multe socoteli, mi-a scuturat trandafirul de dulceata, dar a inviorat totul, recunosc…Abia astept sa fac si eu o noua sedinta fotot gradinii!
    Sanatate multa! Daca-ar tine prastia, ti-as arunca niste miere proaspata de salcam, sa te faci bine mai repede!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Gela! Am văzut că sunt și nemțișori de cultură, de diferite culori. Cine știe cum au ajuns la tine, pe aripile vântului 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

