Miercurea fără cuvinte – Bujori

on

Rubrica ,,Miercurea fără cuvinte” este găzduită de Carmen.

13 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. luciastroila spune:

    Minunati bujorii!! Si parfumati… aveam si eu acasa de toate culorile. Au mai secat din ei…

    1. Irina spune:

      Noi avem doar roz.

      1. luciastroila spune:

        Aveam si albi si rosii-grena de infloreau un pic mai tarziu. Ce albi au disparut si de la noi. O perioada mama nu i-a mai ingrijit si au secat.

  2. GEGELUTZ spune:

    Maaamă, cred că te ”ucid” cu mirosul lor! Minunați!

    1. Irina spune:

      Daaa, sunt parfumați. Am adus și în apartament câțiva, au rezistat o săptămână în apă și mi-au parfumat toată casa.

  3. Drugwash spune:

    Frunzele îmi par cunoscute, da’ zău dacă am văzut să şi înflorească în grădină! Nu ştiu, se întîmplă ceva aici în zona asta! Zilele trecute m-am uitat atent în vişini şi sînt la fel de puţine fructe ca şi anul trecut, în timp ce în primăvară toţi vişinii erau plini ciorchine de flori. Nu se face polenizarea, probabil, nu mai sînt albine şi alte insecte. Ce-or arunca ăştia din avioane de distrug insectele şi implicit roadele pomilor – nu ştiu! Ori o fi (şi) de la noxele Unilever (fosta Dero) şi/sau ale rafinăriilor…

    Of, de unde am plecat şi unde-am ajuns. E posibil ca florile de la sol să nu mai înflorească din lipsă de lumină. Prea mulţi pomi, plus matahala de vilă din vecini. 😦 Noroc cu tine că ne oferi atîtea frumuseţi spre desfătarea ochiului şi-a sufletului. Săru’ mîna! 😉

    1. Irina spune:

      Da, din cauza umbrei nu înfloresc. Noi am avut primii bujori în spatele casei bunicii. Ani la rând n-au înflorit deloc. Apoi a mutat mama o parte dintre ei la casa nouă, unde este locul însorit, prea însorit chiar, și au început să înflorească. Înfloresc acum și primii (am tăiat copacii care îi umbreau, între timp). Cât despre fructe, și la noi tot puține sunt, față de anul trecut. Cred că a plouat mult în perioada când ar fi trebuit să aibă loc polenizarea. Nu mă pricep, dar poate asta e cauza. Poate și variațiile de temperatură din acea perioadă, când rece, când cald.

      1. Drugwash spune:

        Da, se poate să fie şi din cauza ploii, fiindcă şi aici a plouat mult tocmai cînd erau în floare. Pfuai, ce „baftă” am! Anu’ trecut abia am cules juma’ de găleată de vişine; ce să fac vişinată din atîta, mai ales că după ce-am aruncat stricăciunile a rămas un sfert?! Dulceaţă iarăşi pauză, iar eu fără dulce în casă sînt mort.

        Cred c-ar trebui să mă ocup un pic de grădina aia, aşa cum oi putea… dar în fiecare an zic asta şi cînd vine vremea de făcut treabă şi încep ploile alea interminabile, pas de mai fă ceva! Of!

  4. Mélanie spune:

    îmi imaginez parfumu’ lor inconfundabil… merci! 🙂 P.S. de ani folosesc un parfum discret, lejer – „pivoine magnifica”(Guerlain) si „eau de toilette” Yves Rocher… minuni divine! 🙂

  5. Sara bună !
    Astăzi încă mai avem o MFC plină de flori. Să ai o seară minunată, bună, liniştită şi cu spor la lucrul ce-l faci până la culcare.

  6. domnuio spune:

    Excelente poze ale florilor care îmi plac mult !
    Cel mai bun prieten al meu se numește Bujor 🙂
    e tare supărat și nu-i prea place numele,dar asta este !
    Miercuri plăcută îți doresc,iar apoi și restul zilelor să-ți fie plăcute și frumoase 🙂

  7. CARMEN spune:

    fuste infoiate de balerine… parfum divin… catifea si cadoare… Oare s-au inventat cuvinte care sa descrie perfect aceasta minunata floare?!… eu nu gasesc 🙂
    Happy WW!

  8. racoltapetru6 spune:

    Hristos s-a-nălțat! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

