Galben

on

Galben

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Un alt OZN, de data asta din hîrtie creponată. Aşa pare doar, desigur. Imaginaţia mea… 🙄
    Cum faci tu de le găseşti şi le prinzi atît de bine clipa în eternitate? 😉

    1. Irina spune:

      Ei, uite ca la OZN nu m-aș fi gândit 🙂 . În imaginație, orice este posibil. Pur și simplu îmi plac foarte mult florile, copacii, plantele în general. Sunt cu ochii pe ele, peste tot. Îmi sar în ochi, cum s-ar spune 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Bine că nu sar cu ghearele! 😛 😀

        1. Irina spune:

          😆 Florile-flori încă nu m-au atacat. Poate pentru că și ele duc o viață simplă 😉 .

          1. Drugwash spune:

            Da, da! Scaieţii în schimb… Pfuai, ai idee ce-i la mine în grădină? Au făcut pod peste potecă, de cînd n-am mai ieşit la poartă! 😆

  2. racoltapetru6 spune:

    Ai prins-o la apogeu! 🙂

  3. Silving spune:

    Asa-mi place galbenul,si asta e chiar frumos!

    1. Irina spune:

      Mie îmi place doar în natură, foarte mult, dar în vestimentație sau în decorarea interiorului îl evit, nu știu de ce, pur și simplu.

Cuvântează, dacă ți-este voia!

