Cerceluș

on

Cerceluș

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Uai, ce frumos e! Cam avem aceleaşi gusturi la culori. 😀

    1. Irina spune:

      E ultima achiziție, dar se pare că nu-i place noua locuință 😦 . De vineri până azi i-au căzut florile și aproape toți bobocii. Să sperăm că e din cauza mutării și că nu o să o pierd de tot. E prima floare care se poartă așa cu mine 🙂 .

      1. Drugwash spune:

        Păi tu nu ştii că florile din familia asta au denumirea populară „nu-mă-deranja”? 😉 Orice mutare le creează disconfort, de aceea e indicat să se aleagă de la bun început un loc pentru ele şi să nu mai fie mişcate de acolo, nici măcar întoarse într-o parte sau cealaltă. 🙂 Şi nu le trebuie nici multă lumină nici căldură, dimpotrivă. Iar apă cer un pic mai multă cînd e să înflorească; e bine să fie pămîntul mereu un pic umed, dar nu în exces. Caută şi tu pe net, sînt site-uri cu sfaturi de specialitate, acolo am citit şi eu mai demult. Dar eu fac totul după ureche oricum. 😛

        Aşa că linişteşte-te, las-o şi pe ea să se liniştească şi să se acomodeze şi cînd va veni vremea, va înflori din nou. Doar răbdare să ai… şi desigur, grijă de ea. 🙂

        1. Irina spune:

          Păi am citit eu ceva înainte să o iau, căldura din start m-am gândit că nu o să-i placă, la mine deja sunt 24 de grade cu fereastra deschisă permanent și e abia începutul 😦 (la peste 24 de grade am înțeles că nu mai înflorește) . Dar am zis să încerc, totuși, că prea mult îmi plac aceste flori. Cu răbdarea stau cam prost . Dar ce nu fac eu pentru florile mele dragi !? 🙂

          1. Drugwash spune:

            La mine sînt 19,9°C cu toate cele deschise. 🙂
            Parcă văd că o să le faci aer cu frunza de palmier toată vara! 😆

      2. Constantin spune:

        Ai luat-o cumva din Kaufland? Ca in cazul asta nu ai fi singura care a patit-o. 😥

        1. Irina spune:

          Scuze pentru intarziere, comentariul intrase la spam, l-am recuperat :). Da, din Kaufland. I-au cazut bobocii pe care ii avea cand am cumparat-o, dar acum vad ca ii cresc altii. Sper sa nu ii cada si acestia inainte sa infloreasca.

          1. Constantin spune:

            Fertilizeaz-o tot la 10-15 zile cu ingrasamant pentru plante cu flori. Asa au fost crescute, asa le place. E ca o adictie, cum le iei drogul intra in sevraj. 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

