Cloșca și puii de aur

on

Closca si puii de aur

17 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Dacă au ieșit 21 de pui, e perfect! 😉

    1. Irina spune:

      S-au mai pierdut pe drum, sunt doar 12 🙂 .

  2. july spune:

    pfffai, ce frumosi sunt ! Imi place galagia lor . 😆

    1. Irina spune:

      Și mie, dar nu prea mult, așa, de-o vizită de 2-3 ore. Excesele dăunează grav sănătății 😆 . Viața la țară îmi place mai mult în fotografii sau în povești 😦 .

  3. Fairytale spune:

    O adevarata pufosenie.Imi plac la nebunie puisorii!

    1. Irina spune:

      Mie doar să îi privesc, pe mute 🙂 .

  4. GEGELUTZ spune:

    Vreau si eu puuuuuuiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

    1. Irina spune:

      Ți i-aș da pe toți, dacă ar fi după mine, dar nu mă lasă bunica. 😆

      1. GEGELUTZ spune:

        😀 Măi, câtă răutate pe lumea asta! 🙂 O zi senină!

        1. Irina spune:

          Mulțumesc, Gina 🙂 . O zi frumoasă și ție!

  5. Drugwash spune:

    Of, mi-ai adus aminte de copilărie! În fiecare an aveam cloţă cu pui, nu se putea altfel. Le puneam nume, mă jucam cu ei… Ce vremuri…

    Sînt simpatici puii tăi, mai ales dungatul din stînga, iar „mama” are un aer impunător, veghindu-şi puii. 🙂

    1. Irina spune:

      Noi am avut în fiecare nu una, ci mai multe, spre enervarea mea, în ultimii ani. Cloștile și puii lor sunt singurele necuvântătoare care au intrare liberă cam peste tot în spațiul gospodăriei, inclusiv printre flori. Bunica le divinizează. Anul acesta e foarte supărată că nu are decât două, în total vreo 20 de pui. S-au modernizat și găinile, proaste ar fi să se pună pe clocit 😆 .

      1. Drugwash spune:

        Şi totuşi la un moment dat realizăm fiecare priorităţile unei gospodării. Problema e că totul cere un anumit timp de acomodare cu realităţile diverse.

        1. Irina spune:

          Păi noi, orășenii prin adopție (adică eu și fratele meu) , nu mai mâncăm de mult carne de pasăre de curte. O fi ea sănătoasă, dar e prea ațoasă și fierbi la ea trei ore 😆 . Așa că nu prea le mai vedem rostul. În plus, pentru ei, deja bătrâni, e un efort în plus (cumpărat furaje, dacă nu, tocat iarbă zilnic și preparat un amestec pentru pui, cu ouă și mălai, hrănit de câteva ori pe zi, apoi strâns puii într-un coș, dus la culcare într-un loc ferit de dihori, dimineața iar trezit din zori, scos puii afară, făcut mâncare pentru ei ș.a.m.d.). E un sport pe care eu nu l-aș face, cu prețul de e renunța la carne. Dar ei așa s-au obișnuit. Apoi se plâng că nu mai pot :). Și în fiecare an jură că nu mai pun cloști. Și în fiecare an povestea se repetă. 🙂

          1. Drugwash spune:

            De la un moment dat omul nu mai poate ieşi din rutina zilnică pe care a dus-o în spate ani de zile. Şi poate că mai e şi gîndul că dacă renunţi la ceea ce ţi-a definit viaţa, cu ce mai rămîi, ce-ţi va mai bucura zilele în continuare?

            Eu sînt invers, cumva: în fiecare an îmi propun să încerc ceva nou, să fac ceva în plus, folositor (adică să-mi iau vreo două-trei găini, să pun ceva legume în grădină) dar de fiecare dată cînd vine timpul, ori e vremea potrivnică, ori mă apasă greu lenea, ori mă scoate cineva sau ceva dintr-ale mele şi uite aşa mai trece un an în care gîndul şi fapta nu-şi dau mîna.

            Păsările de curte nu sînt neapărat crescute numai pentru carne, cred că cel mai important e că dau ouă (dacă sînt ouătoare, bineînţeles), iar oul de ţară e cu totul altceva. Cît despre faptul că e carnea aţoasă… hai că te-ai dat pe fiţe de orăşan! 😛 😆

            Cumva simt că va veni vremea cînd vei merge înapoi acolo şi-ţi va plăcea să trăieşti aşa cum trăiesc ai tăi acum. Nu se ştie, om trăi (poate… sper…) şi om vedea. 😉

            1. Irina spune:

              Nu mă blestema. 🙂

              1. Drugwash spune:

                Ehe, lasă să mai treacă timpul şi-apoi ai să vezi. 😉

Cuvântează, dacă ți-este voia!

