1 Mai…muncitoresc

on

Tanu

11 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Las’ că și pisica trebuie să sărbătorească 1 Mai. Doar și ea muncește, mai ales când noi dormim! 🙂

  2. Drugwash spune:

    Parcă-s io acuma, după 18 ore de butonat. 😀

    Să ai o zi însorită şi plăcută! 😉

    1. Irina spune:

      Și eu sufăr de boala somnului de câteva zile. Cred că de la vreme. Sau poate m-am învățat cu vacanțele?!

      1. Drugwash spune:

        Hehe, eu am boala lipsei de somn. Trag de mine pînă-mi pică ochii-n gură şi-apoi cînd mă culc (vezi la ce oră, mai sus: aproape de 13) sună soneria la poartă! Evident nu m-am deranjat să mă ridic. Dar tot m-am trezit pe la 19 şi ceva, cu toată oboseala. C-aşa păţesc cînd mă frămîntă ideile sau treburile, nu mai pot dormi suficient. Aşa că uite-mă, într-o nouă „zi” nocturnă de muncă, pentru a sărbători unumaiu’ din plin. 🙂

        1. Irina spune:

          Știu cum e cu insomniile 😦 . De-asta am renunțat la orice ambiție de avansare profesională (grade, examene etc). Pe mine orice eveniment din categoria celor amintite mă frământă câteva luni, ceea ce înseamnă proastă dispoziție permanentă, certuri cu familia și cei apropiați, nopți nedormite, probleme de sănătate etc. De când m-am liniștit și am renunțat la ”ambițiile deșarte ” (pe care nu le-am avut niciodată pentru mine, cinstit spus, ci doar pentru a le face pe plac celor apropiați, pentru ei am luat eu toata viața premiul I – nu l-aș mai fi luat- acum a venit vremea să mă ocup și de mine 😉 ), dorm ca un copil 🙂 . Am renăscut. Acum nu poți să eviți chiar orice sursă de stres, apar probleme neprevăzute, părinți bătrâni, bolnavi, se mai strică ceva prin casă, mai trebuie să te muți, chiriaș fiind, probleme financiare 🙂 . Dar măcar ce poate fi eliminat am eliminat 🙂 .

          1. Drugwash spune:

            Da, la un moment dat trebuie să renunţăm la sursele de energie negativă care ne afectează, ca să putem rezista prin viaţă, chiar dacă asta înseamnă poate detaşare, însingurare, izolare. Dar nici în extrema cealaltă nu cred că e bine şi asta o spun uitîndu-mă la mine. Am mult mai multe conversaţii faţă-în-faţă în vise decît în realitate. De multe ori îmi doresc să rămîn acolo, în lumea viselor, care chiar dacă e mai ciudată uneori, oarcă totuşi e mai bună decît cea reală. Hm, cred că am ceva probleme cu „ţigla de pe casă”. 😆

            Dacă ţie ţi-e bine aşa cum eşti acum, luat ca medie, asta e tot ce contează. Şi cum s-a strîns de noapte, am să-ţi urez somn uşor iar mie spor la treabă. 😉

  3. vavaly spune:

    tot o munca pe capul ei 🙂

    1. Irina spune:

      Cât aș vrea să fiu pisică, uneori 😆 !

  4. GEGELUTZ spune:

    🙂 Puturoşenie mică!

    1. Irina spune:

      Chiar am observat și eu, mai mult dormind l-am fotografiat 🙂 . Dar știe și să se joace, și să se urce în copaci, și să prindă șoareci 🙂 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

