Înfloriri (IX)

Înfloriri - 9

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Un bobocel timid se ascunde printre frunzele imense. Da’ las’, că se face el mare! 🙂

    1. Irina spune:

      Nu știu de ce, pe mine boboceii de gutui m-au dus cu gândul mereu la o înghețată de pe Tărâmul Minunilor, așa 🙂 . Că tot nu cumpăr eu niciodată înghețată de la dozator 😆 (de teama microbilor) .

      1. Drugwash spune:

        Hehe, interesantă asociere! 🙂
        Mie nu de microbii din dozator mi-e frică, ci de sensibilitatea mea faringo-laringiană. Toată viaţa am suferit privind cu jind la îngheţată, în special copil fiind, fiindcă imediat după ceva rece trînteam o amigdalită acută cu febră 39,5-40°C care mă ţinea mai bine de o săptămînă. Acum, sărăcia mă ajută să rămîn sănătos, căci şi de-aş vrea o îngheţată, nu mi-o permit. Viaţa are felul ei de-a aranja lucrurile…

        Gutuiul vecinului încă e înflorit, iar puiul meu nici nu ştiu dacă supravieţuieşte, ascuns printre vişini şi gunoaie. După cum spuneam, pe aici totul e mai întîrziat, mai lent.

        1. Irina spune:

          Și pentru mine înghețata a fost un lucru interzis toată copilăria, din cauza problemelor mele digestive.Nu se dovedise că mi-ar face rău, dar mamei îi era o teamă teribilă să încerce. 🙂 Acum mănânc, dar nu foarte des și doar în toiul verii.

          1. Drugwash spune:

            Ferice de tine! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

