Miercurea fără cuvinte – Să fie lumină!

Că tot sărbătorim victoria unui zeu solar sfânt azi …

Părăluțe albe

Rubrica este găzduită de Carmen.

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. domnuio spune:

    Mă iubește,nu mă iubește… 😆
    eu rămân optimist !

    1. Irina spune:

      Și chiar de iese ce nu trebuie…e plină grădina de flori! 😆

      1. domnuio spune:

        🙂 ei vezi ăsta-i optimism de cea mai bună calitate !!!
        De acord cu tine 100%

  2. pandhoraa spune:

    stralucitoare imagine, mi-a umplut ochii si m-a facut sa zambesc 🙂

    1. Irina spune:

      Mă bucur. Zâmbetul atrage zâmbete 🙂 .

  3. Fairytale spune:

    Chiar e plin de lumina si in plus parca te si inviorează putin imaginea!

  4. abbilbal spune:

    No, zua bună și Hristos a înviat ! (pentru cei care acceptă acest salut creștin. Cei care nu-l acceptă, să nu-l bage în seamă că nu-i nicio supărare)
    Să ai parte de o seară liniștită și noaptea care vine să te învăluie cu misterele ei.

  5. Spunsieu spune:

    Stralucitor albul! Foarte frumoase florile…

  6. Poteci de dor spune:

    Wow! Imaculat! Chiar se făcu lumină şi pe monitorul meu 😀

  7. racoltapetru6 spune:

    Binecuvântată e lumina pe care ai propagat-o! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

