Pascale

Așa m-am pregătit eu anul acesta pentru Iepuraș. Mai multe, mai gustoase și mai arătoase…la mama acasă 😆 . Sărbători cu bine tuturor!

21 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. tu1074 spune:

    Sărbători fericite îți doresc !

    1. Irina spune:

      Sărbători cu bucurie !

  2. Loredana Milu spune:

    Îmi place! Bravo! 🙂
    Sărbători fericite și liniștite!

    1. Irina spune:

      Sărbătorile cu bine, Loredana !

  3. illusion spune:

    Frumoooos ❤ Paşte fericit!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . Paște fericit!

  4. Drugwash spune:

    – Biscuiţi, oştenii mei?
    – Biscuim, Măria ta!

    Sărbători frumoase, Irinucă! 😉

    1. Irina spune:

      🙂 Sărbători liniștite și ție! (Eu mereu îmi doresc liniște de sărbători 😆 )

  5. Irinuca arata tare bine masa voastra de pasti 🙂 , imi place mult culoarea albatra a oualelor , a iesit super

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . Ouăle nu au ieșit chiar cum ar fi trebuit, petele deschise ar fi trebuit să fie de un galben-roșcat mai intens. Când eram mai mică și mai neștiutoare, fierbeam în vopsea ouăle înfășurate în foi de ceapă (într-un ciorap) și ieșea mai bine culoarea din foile de ceapă. Acum, însă, ezit să le mai fierb în vopsea 🙂 .

      1. asa am facut si noi anul acesta , parca culoarea nu e cea ce o doream dar e bun si asa 🙂

  6. Alex spune:

    Pentru ca maine dimineata plec la drum, la parintii mei, iti urez de pe acum un Paste fericit, cu sanatate si bucurii, alaturi de cei dragi, draga Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Sărbători fericite în familie, Alexandru!

  7. Poteci de dor spune:

    Sărbători liniştite şi frumoase!

    1. Irina spune:

      Sărbători cu bucurii!

  8. racoltapetru6 spune:

    Îți urez și eu un Paște fericit și binecuvântat! 🙂

    1. Irina spune:

      Paște fericit, Petru!

  9. danaiana spune:

    Ce de pregătiri!
    Îţi doresc un Paşte fericit alături de cei dragi!

    1. Irina spune:

      Mulțumesc, Danaiana! E primul an când nu mai aștept chiar tot de la mama 😆 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

