Joacă în…bucătărie

          Ieri m-am jucat în bucătărie. Numai că, în loc de cozonaci și ouă încondeiate, eu am făcut biscuiți …încondeiați. Asta pentru că biscuiții se numără printre dulciurile mele preferate, fie vară, fie iarnă, Paște sau Crăciun.

SAM_3741 SAM_3742

          Azi încerc ceva tradițional, tot în joacă, dar  nu mă laud până nu văd rezultatul . Sper să țină și cuptorul cu mine 🙂 .

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Fană joacă… și gustoasă pe deasupra! 🙂

    1. Irina spune:

      Partea cu pictatul mi-a plăcut cel mai tare 🙂 . Sunt și gustoși, zic eu.

  2. illusion spune:

    foarte drăguţi 😀

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 .

  3. Drugwash spune:

    La ce oră e primul tren spre Brăila? Te sun din gară, cînd ajung! 😀

    Păi bine, Irinucă dragă, aşa poftă-mi faci tu mie, care-s mort după dulciuri şi de cîte ori intru în magazin caut din ochi biscuiţii cu cacao sau cu ciocolată?! Of, of, of… ce-am să mai înghit io-n sec după pozele de mai sus! 😛

    Hahaha, glumesc (un pic); să-i papi cu plăcere. Sărbători fericite! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc 🙂 . La mine plăcerea e mai mult a preparării decât a înfruptării, sistemul meu digestiv nu prea tolerează dulciurile. Doar le gust, așa. 🙂 În schimb, fratele meu e înnebunit după tot ce înseamnă desert cu cacao/ciocolată. Mai mult pentru el am făcut biscuiți, că nu îl tentează dulciurile tradiționale de Paște. Dar pot să îți trimit și ție așa, pe calea undelor, măcar un strop de aromă 😆 . Sărbătorile cu bine și ție!

      1. Drugwash spune:

        Of, „blestemul bucătăresei”: te saturi cu mirosul. 😀 E bine că măcar e cineva care să-ţi aprecieze creaţiile la adevărata lor valoare. 😉 Multă sănătate fratelui tău!

        Eu deja savurez aromele îmbietoare, în mintea mea… Mulţumesc! 🙂

Cuvântează, dacă ți-este voia!

