Miercurea fără cuvinte – Lalele

Lalele

Mai multe lalele și nu numai vă oferă Carmen.

10 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Respect alegerea ta! Deci, fără comentarii! 🙂

    1. Irina spune:

      Mulțumesc. 🙂

  2. CARMEN spune:

    wow! superb fundal pentru aceste minunate cupe aurii!
    happy WW!

    1. Irina spune:

      Toate cele bune, Carmen!

  3. Vulpita spune:

    Culoare, lumina, viata! Superba imagine!
    Toate cele bune!

    1. Irina spune:

      Numai bine, Vulpițo ! 🙂

  4. silvia spune:

    Ce frumusete de gradina, iar petalele galbene par aripi de fluturi, gata, gata sa-si ia zborul…

    1. Irina spune:

      Grădina este, de fapt, parcul din centrul orașului 🙂 . Mi-aș dori eu să am așa varietate coloristică în grădină!

  5. Alex spune:

    Foarte frumoase! De-am avea de Paste asa o vreme luminoasa, ce bine ar fi!
    Spor la pregatirile pascale, draga Irina! 🙂

    1. Irina spune:

      Să fie, deja sunt în toi pregătirile, așa, pe puterile mele ! 🙂 Și eu sper să fie soare, să pot sta mai mult acasă, la părinți. Dacă plouă, vizita se va scurta 😦 .

Cuvântează, dacă ți-este voia!

