Ruptă din soare

Lalea batută galbenă

12 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Drugwash spune:

    Sărmana lalea… dacă-l prind pe-ăla care-a bătut-o, să vezi ce-i fac! 😛

    1. Irina spune:

      În copilărie chiar mă întrebam, oare de ce li se spune așa, lalele bătute? Cei mici de la grădi chiar au chicotit anul acesta când eu le-am prezentat florile de primăvară și am ajuns la așa – numita lalea bătută 🙂 . Îi tot auzeam: ,,Bătută? Bătută?! ” 🙂 Le-am explicat că așa li se mai spune florilor care au mai multe petale, față de cele cu doar un rând de petale. Probabil în mintea lor tot bătută a rămas. 😆

      1. Drugwash spune:

        Oops, se pare c-am dat deja în mintea copiilor! 😛

        1. Irina spune:

          Atunci când nu mai suntem copii, înseamnă că am murit, cum bine spunea Brâncuși 🙂 .

          1. Drugwash spune:

            Să copilărim în voie, atunci! 🙂

    1. Irina spune:

      Mă bucur că îți place, Loredana 🙂 .

  2. racoltapetru6 spune:

    E bătută doar de soare… fiindcă s-a rupt din el! 🙂

    1. Irina spune:

      Frumos jocul de cuvinte ! 🙂 O floare rebelă, independentă, așadar. Păstrând, însă, nostalgia originilor.

  3. Mihaela C.P. spune:

    Ce grup frumos de flori!

  4. Cosmisian spune:

    Vai de mine, laptopul meu este narcisat, ca de cand ai postat, cu ea s-a backgroundat :))

  5. Alex spune:

    Este superba! Cu adevarat este „rupta din soare”!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

