Înnourare

on

Înnourare

7 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. racoltapetru6 spune:

    Unii citesc în cafea, alții în astfel de nori! 🙂

    1. Irina spune:

      Într-adevăr. Eu nu prea am astfel de înclinații 🙂 . Celestul nu m-a atras niciodată. Copil fiind, citisem o carte foarte frumos ilustrată având ca personaj un norișor. Am tot încercat apoi să dau viață norilor de pe cer, cum aflasem că fac alți copii. Degeaba, pentru mine erau nori și atât, nu tu inimioare, nu tu dragoni, nici măcar un amărât de porcușor 😆 . Ieri, cand am publicat această fotografie, am avut, pentru câteva secunde, intenția de a identifica o formă în acel nor, dar…pictură abstractă și cam atât. Tot așa, cerul înstelat nu mă sensibilizează decât în registrul negativ al trăirilor, fie ele chiar și artistice. Prefer să privesc spre pământ 🙂 .

      1. racoltapetru6 spune:

        Atunci se poate spune cu certitudine că nu ești o fată „cu capul în nori”! 😉

  2. Drugwash spune:

    Parcă-ţi văd gîndurile zburînd în înalt, dincolo de nori…

    1. Irina spune:

      De s-ar duce și nu s-ar mai întoarce, unele… 🙂

      1. Drugwash spune:

        Cele rele să se spele, cele bune să se-adune!

Cuvântează, dacă ți-este voia!

